Woody Allen - opreklameret?
Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-05 08:11

KOMIKEREN INGEN TAGER ALVORLIGT
Det er filmmager og jazzmusiker Woody Allens store tragedie, at han er endt
som
komiker, og det skisma udforsker han i sin nyeste film »Melinda and
Melinda«.
læs mere: http://www.berlingske.dk/forside/artikel:aid=561218

BW: Jeg så Allens førte film da humor om Freud var ny for mig, og der var
ikke bedre film, for staten censurer jo

Så jeg nød dem. Men at han kan få penge til aå mange film uden at forny sig,
er tankevækkende

I slutningen af Mig og Annie siger han - ret sejt -

"En tosse ringede til sin læge og var forarget over at hans roommate troede
han var en høne"
"Jeg sender den blå vogn med det samme" svaredes fra hospitalet.
"Nej, nej - jeg skal bruge æggene"

OG SÅDAN ER DET MED OS ALLE - VI SKAL BRUGE ÆGGENE

Klagesangene er for at få opmærksomhed. Det gælder dog ikke klage over
muslimimporten. Det er en alvorlig sag.

Fra : MGA

Dato : 08-04-05 12:33

> [...]
>
> OG SÅDAN ER DET MED OS ALLE - VI SKAL BRUGE ÆGGENE
>
> Klagesangene er for at få opmærksomhed. Det gælder dog ikke klage over

Nej, nej, vi skal bruge æggene!

Mette

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-04-05 14:35

MGA wrote:

> Nej, nej, vi skal bruge æggene!

LOL!!!!!!!!!!

/David

Fra : Per

Dato : 08-04-05 12:50

> Klagesangene er for at få opmærksomhed. Det gælder dog ikke klage over
> muslimimporten. Det er en alvorlig sag.

Igen får du lige sluttet af med muhammedaner-kommentarer

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-04-05 15:53

Per wrote:

> Igen får du lige sluttet af med muhammedaner-kommentarer

Er du overrasket? :)
Utrolig den "mand" ikke kan lave et indlæg uden at der skal blandes
noget politik og invandrer debat ind i det...og denne gang tegnede det
ellers lige så godt.

-Rune Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-05 18:16

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote in message

> Er du overrasket? :)
> Utrolig den "mand" ikke kan lave et indlæg uden at der skal blandes noget
> politik og invandrer debat ind i det...og denne gang tegnede det ellers
> lige så godt.

Usenet blir trist hvis man ikke må associere frit.

ER du allergisk for visse emner, så stop læsningen når dine tabuer berøres

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-04-05 19:43

Bo Warming wrote:
> "Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote in message

> Usenet blir trist hvis man ikke må associere frit.
>
> ER du allergisk for visse emner, så stop læsningen når dine tabuer berøres

Hvorfor kan du ikke bare holde dig til at snakke om film, og lade dine
politiske hooldninger og kommentarer blive udenfor. Så vidt jeg ved
hører de til i en anden gruppe.

Ikke at jeg egentlig gider diskutere det med dig, da det er meningsløst
da du kun poster for at bringe opmærksomhed omkring dig selv og dine
politiske holdninger og ikke for at diskutere film som gruppen ellers er
beregnet til. At du så kan finde ud af at lave tråde indenfor "reglerne"
gør ikke dine motiver bedre.

-Rune Jensen