vogne til hunde???
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 26-05-01 14:40

Hej

Er der nogen herinde som ved af et sted, hvor man kan købe vogne, som mindre
hunde (45 cm - 50 cm) kan trække?? Jeg er ikke ude efter sådan nogle
konkurrencetrækvogne, men eks. en vogn, hvor man kan have sine indkøb på, og
som kan trækkes af to mellemstore hunde.

Men måske det er noget man selv skal. ØV ØV, når man bare er så uhandig.

Håber nogle ved noget - evt en web-adresse til dansk trækhundeklub??

KH
Søs
www.hundeskolentrofast.dk

Fra : J:o\)hn

Dato : 26-05-01 15:21

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men måske det er noget man selv skal. ØV ØV, når man bare er så uhandig.
>
> Håber nogle ved noget - evt en web-adresse til dansk trækhundeklub??

Hej Søs.

Jeg kan ikke hjælpe dig med vognen, men
kan henvise dig til trækhundeklubbens webside:
http://www.traekhundeklubben.dk/

Nethilsen
Jhn.
www.nethundeguiden.dk

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 26-05-01 17:17

Tak John - har du fået min racebeskrivelse???

KH
Søs

Jhn <zappa@vimsedreng.dk> skrev i en

Fra : J:o\)hn

Dato : 26-05-01 18:23

Hej igen Søs.

Jo, jeg har fået beskrivelsen ok og takker rigtig
mange gange. Jeg kan ikke love hvornår jeg får det
på plads, men tro mig jeg forsøger virkelig at følge med .

Jeg har sendt dig en privat mail med nogle flere oplysninger
ang. det manglende link og Jubii Hundenyt.

Mange nethils fra Jhn.
Nethundeguiden.dk

PS: Men hov!......hvor henne er
nethundeguiden.dk på http://www.hundeskolentrofast.dk/ ? .

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 26-05-01 19:04

> [...]
>
> Jeg har sendt dig en privat mail med nogle flere oplysninger
> ang. det manglende link og Jubii Hundenyt.

UPS - det har du bestemt en pointe i. Den skal nok komme med, når jeg
opdatere næste gang

Fra : Reichenbach & Hammer

Dato : 29-05-01 00:27

Hej Søs!

Vogne til hunde kan købes hos HIKE (Snowtrail), og det er små lette vogne.
Men hvor har du tænkt dig at køre med dine hunde. Hvis du har tænkt dig at
køre på alm. vej, kan jeg ikke anbefale dette og jeg er hellere ikke sikker
på det er lovligt. I øvrigt kræver det meget og lang tids træning, at få
hunde til at løbe foran en vogn.

Hilsen

Jesper

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 29-05-01 14:05

Hej Jesper

Har du et tlf.nr. eller web-adresse til Snowtrail??? Jeg har tænkt mig at
'køre' med dem på fortorvet. Jeg skal ikke selv være i vognen, men gå ved
siden af. Og det kan ikke være ulovligt. Jeg kunen så forestille mig at
bruge vognen til eks. indkøb. Mht. indlæringen - så skal de nok få det lært

KH
Søs

Reichenbach & Hammer <hamreich@get2net.dk> skrev i en

Fra : Mari

Dato : 29-05-01 10:00

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse news:9eobm7$222u$1@news.cybercity.dk...
> Er der nogen herinde som ved af et sted, hvor man kan købe vogne, som mindre
> hunde (45 cm - 50 cm) kan trække??

Mon du kan finde hjælp her??
http://www.servicehunde.dk/

M a r i a n n e H a n s e n
Gør dig selv, vores børn og vores offentlige institutuioner en tjeneste
Stem på HANNE LUNDBY her http://www.indkoebsprisen.dk/

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 29-05-01 14:07

Hej Marianne

Tak for linket. Jeg har været inde og kigge - men det er kun hunde til
handicappede. Jeg tror/ved, at de ikke bruger vogne til noget der. Men tak
alligevel

KH
Søs

Mari <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en

Fra : Reichenbach & Hammer

Dato : 29-05-01 21:56

Hej Søs!

De vogne du kan købe hos Hike, er beregnet til trækhundeløb. Man stå bagpå
og hundene løber foran. Der udover finders der der noget der hedder en
saccovogn, som man kan sidde i, beregnet til to hunde. Ellers findes der en
Pulka, som er en kasse med hjul på, beregnet til en eller to hunde. De to
første vil jeg ikke anbefale til kørsel på fortovet, men pulka'en med hjul,
hvor man løber ved siden af, skulle det ikke være noget problem at have sine
indkøb med, samt løb/trav på fortovet.

Hike's web-adresse er WWW.HIKE.DK

Hvis han ikke kan hjælpe dig, kan du prøve WWW.SIBERIANHUSKY.DK

Hilsen

Jesper

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 30-05-01 22:26