Firefox udvidelsesmoduler sprog
Fra : nozzlecheck

Dato : 03-04-05 20:53

De fleste af mine udvidelsesmoduler til Firefox bliver installeret på
enten Tysk eller Fransk, de har tidligere været på Engelsk, men jeg
reinstallerede XP og nu er sprogene anderledes. Er der nogle som ved
hvorfor, og hvad man evt. kan gøre?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-04-05 23:25

Den 03-04-05 21.52 skrev nozzlecheck følgende:

> [...]
> enten Tysk eller Fransk, de har tidligere været på Engelsk, men jeg
> reinstallerede XP og nu er sprogene anderledes. Er der nogle som ved

Du har vel ikke i forbindelse med geninstallationen fået installeret en
nyere version af Firefox, eller evt. en anden sprogversion?

Nogle udvidelsesmodluer er oversat til flere sprog, og de prøver så at
finde ud af, hvilket sprog du bruger. Desværre er der enkelte af dem,
der kløjes i det og vælger et forkert sprog, for eksempel når de støder
på en dansk Firefox eller Thunderbird. Jeg er endnu ikke stødt på en
løsning til at skifte sprog i den slags udvidelser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at bruge Google som lommeregner.

Fra : nozzlecheck

Dato : 05-04-05 14:02

Jo jeg har faktisk lige præcis opgraderet Firefox fra 1.01 til 1.02.
Begge har dog været danske versioner. Men det må være sådan modulerne
har klokket i det, og så er der vel ikke nogen løsning :(
Jeg har for øvrigt prøvet at tilføje Dansk sprog under "Indstillinger
-> Generelt -> Sprog" men uden det har hjulpet.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-04-05 14:27

Den 05-04-05 15.01 skrev nozzlecheck følgende:
> [...]
> Jeg har for øvrigt prøvet at tilføje Dansk sprog under "Indstillinger
> -> Generelt -> Sprog" men uden det har hjulpet.

Den pågældende sprogindstilling er beregnet til hjemmesider, der findes
på flere sprog. Du fortæller hjemmesiden, hvilket sprog du foretrækker.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs