Meninger ønskes: Motorola E398
Fra : Guru

Dato : 03-04-05 10:34

Hej

Er der nogen, der har noget at sige om denne telefon? Godt eller skidt -
bare det er konstruktivt.
På forhånd tak for svar!

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-05 11:29

"Guru" skrev i en meddelelse

> Er der nogen, der har noget at sige om denne telefon? Godt eller skidt -

jeg sidder med en... og jeg må sige at jeg faktisk er ganske begejstret for
den... den har et lækkert design, med et væld af finesser... og så er der 64
mb som standard på kortet !

kanon lyd når man hører mp3, ( den har faktisk gode højtalere )...
nogenlunde kamera... ( med en blits )

håber det hjalp lidt

Anders S

Fra : Guru

Dato : 03-04-05 14:03

"A.S" <fornavn(a)kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der 64 mb som standard på kortet !
>
> kanon lyd når man hører mp3, ( den har faktisk gode højtalere )...

Ja, jeg takker mange gange for svaret og ønsker fortsat god forårs-søndag.
Er der andre, der har en mening? Måske i den anden retning?

Fra : Guru

Dato : 04-04-05 05:32

> håber det hjalp lidt
>

> Anders S

Forresten. Hvordan er den til sms og den slags? Har den indbygget T9?

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 06:19

"Guru" skrev i en meddelelse >

> Forresten. Hvordan er den til sms og den slags? Har den indbygget T9?

den er formidabel.... t9'en fungerer som den skal og den lille bue
bogstaverne ligge i gør at tatstauret faktisk er godt at skrive på

Anders S

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 04-04-05 06:54

> den er formidabel.... t9'en fungerer som den skal og den lille bue
> bogstaverne ligge i gør at tatstauret faktisk er godt at skrive på

Det er faktisk ikke T9 Motorola'en har, men derimod deres eget system kaldet
Itap .

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 07:55

"Jeppe Vestergaard" skrev i en meddelelse

> Det er faktisk ikke T9 Motorola'en har, men derimod deres eget system
> kaldet
> Itap .

så lærte jeg også lidt... men det virker på samme måde

Fra : Guru

Dato : 06-04-05 16:18

Så købte jeg en - den er jeg sgu glad for og jrg tror bestemt også, det er
noget, jeg bliver ved med. Skrivesystemet er lidt anderledes ligesom
ordbogen, men det er bare et spørgsmål om tilvænning.
Pragtfuld tlf. med 64MB RAM til en samlet pris af kr. 1,-