Billigst Hempel hvor ? (Light primer & Pol~
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 03-04-05 09:44

Hej Ng,

Så er det tid til at vi skal male vores lille båd.

Jeg skal bruge:

Light Primer 1x 2.25L + 1x 0.75L
Fortynder 2x 0.75L (845)
Poly Best 1x 2.25L
Fortynder 1x 0.75L (851)

i ren hvid

Listeprisen er omkr. 1700,- jeg kan selv få 10%

Har i set nogle steder med fornuftige priser ?

Mvh
Leon

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-04-05 11:14

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev

> Listeprisen er omkr. 1700,- jeg kan selv få 10%
> Har i set nogle steder med fornuftige priser ?

Næppe...

Priserne på malervare er kontrollerede og jeg ved med usvigelig sikkerhed,
at Hempel slår hårdt ned på de detailhandlere, som ikke overholder Hempels
diktiver...

Men kender du ikke en kammerat, som er malersvand eller mester?

Der er bl.a. flere flyggerbutikker som fører det meste af Hempels program,
og der får malerene ca 44 procent på butiksprisen.

Det er mit bedste bud..

Jeg har f.eks. overvejet at lave en netbutik med billig maling, hvor folk
kunne bestille, og så kom jeg på faste tidspunkter med en stor vogn i
havnene for at levere. Problemet er bare, at jeg får ikke lov til at købe
noget, hvis jeg ikke følger listepriserne, og så er fidusen allerede
ødelagt.....

Claus
--
Ting til salg!
Lidt af hvert!

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 03-04-05 11:46

> Priserne på malervare er kontrollerede og jeg ved med usvigelig sikkerhed,
> at Hempel slår hårdt ned på de detailhandlere, som ikke overholder Hempels
> diktiver...

Ja det har jeg fundet ud af :-/

> Men kender du ikke en kammerat, som er malersvand eller mester?

Jeg arbejder hårdt på det, men det tager jo lige mere end 10min og en bajer
inden man siger "kan du forresten skaffe ..."

-Leon

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-04-05 18:38

Det er længe siden jeg har købt Hempel med under 20% rabat.

Men det er rigtigt, det er ikke noget de skilter med. Det er noget man skal
lige lidt diskret skal spørge til. Deres smertegrænse ligger hvis de skal
over 25%. Så skal der fedtes seriøst for dem.

Mange sejlklubber har "arrangeret" noget med de lokale
maler/bådforretninger.

/Bjarke

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-04-05 19:12

Der er åbningstilbud på:

http://www.alttilbaaden.dk/Default.asp?m=53

Så vidt jeg kan se svarer tilbudspriserne til 12-14% rabat.

/Bjarke

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 04-04-05 17:27

> Der er bl.a. flere flyggerbutikker som fører det meste af Hempels program,
> og der får malerene ca 44 procent på butiksprisen.

Hej Claus,
Ka' du evt. nævne en eller flere i Kbh.-området?

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : uller-matic.dk

Dato : 03-04-05 13:20

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng,
>
> Så er det tid til at vi skal male vores lille båd.

Hej Leon.

Prøv her:
S-AA farver
Peder Skramsvej 7
5230 Odense M
6615 5288

De er meget billige med Hampel produkter. Kan ikke huske %satserne, men der
er meget at spare.

Hvis du kan få tingene der, kan vi måske finde ud af noget med at jeg henter
det og sender det til dig - måske kan du få dem til at sende.

Lars Helboe

Fra : Andreas Kaup

Dato : 03-04-05 21:44

"uller-matic.dk" <post@uller-matic.dk> wrote in message news:<424fdf79$0$263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Hvis du kan få tingene der, kan vi måske finde ud af noget med at jeg henter
> det og sender det til dig - måske kan du få dem til at sende.

Kan da lige tilføje hjemmesiden, som jeg fandt via krak:
www.saafarver.dk
Desværre står der ikke ret meget om, hvilke produkter de har fra
Hempel, eller en pris, men man kan jo ringe til dem...
Mvh. Andreas - der står i samme situation - og heldigvis bor i Odense

Fra : MAXI-87

Dato : 03-04-05 19:43

> [...]
> Fortynder 1x 0.75L (851)
> Listeprisen er omkr. 1700,- jeg kan selv få 10%
> Har i set nogle steder med fornuftige priser ?
Hej
Lidt ærgelig, du ikke skrev før, så kunne du have fårt min
rabat, jeg fik tilbudt:
Kære kunde
Denne kupon giver dig 20 % rabat på alle Hempels bundmalinger.
Vi er glade for vore kunder og finder at gode kunderelationer er vigtige.
Som eksisterende kunde i ShipShop modtager du derfor denne
personlige rabatkupon der giver dig 20% rabat på alle Hempels bundmalinger.
Kuponen er gyldig til og med 1 april 2005 og kan kun bruges en gang.
Denne rabatkupon indløses ved betaling af din ordre og rabatten fratrækkes
automatisk varens pris - Du indløser rabat kuponen ved at indtaste din
personlige
rabatkode i indtastningsfeltet,- hvorefter du klikker på indløs kupon.

Din personlige kuponkode er XXXX

Husk at gemme denne rabatkupon kode og at opbevare den sikkert så du kan
drage nytte af dette tilbud.

når du besøger ShipShop Bådudstyr - www.shipshop.dk