z1010
Fra : Maria

Dato : 03-04-05 08:58

Jeg går og overvejer om jeg skal købe en Sony Ericsson z1010 pt har jeg en
z600.

Nogen som har gode/dårlige erfaringer med en z1010?

--
Maria

Fra : Freedom

Dato : 03-04-05 13:29

Den har jeg også kikket på, men er det ikke en 3 telefon?

Jeg har en z200 og har lige bestilt en z600 og kikkede derfor på z1010!

Iben

newssoncebmu9imcdc@news.sletfjong.dk...

Fra : Guru

Dato : 03-04-05 14:04

Jo, det er så. Det er en pragtfuld telefon, men man skal leve med 3, hvilket
for mit vedkommende ender med månedens udgang.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 03-04-05 17:43

On Sun, 3 Apr 2005 15:03:36 +0200, "Guru" <ingen@mail.her> wrote:

>Jo, det er så. Det er en pragtfuld telefon, men man skal leve med 3, hvilket
>for mit vedkommende ender med månedens udgang.

Den kan da også bruges som ren GSM-telefon - og man kan jo låse den op
så man ikke er tvangsindlagt til 3´s meget svingende service/kvalitet,
hvis den købes m. abonnement (som vel nok er den billigste måde at
købe den på).

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 04-04-05 20:00

"Maria" <mariahansen4800@hotmail.comfjern> wrote in message

> Nogen som har gode/dårlige erfaringer med en z1010?

Jeg har haft en, og byttede den væk fordi den ud over at være stor og
klodset, også fik mig til at ligne en der hedder Brian.

Derudover var kameraet ubrugeligt til andet end videosamtaler grundet
kvaliteten.

Fra : Maria

Dato : 06-04-05 13:08

Sun, 03 Apr 2005 09:57:37 +0200, Maria <mariahansen4800@hotmail.comfjern>
skrev:

> Jeg går og overvejer om jeg skal købe en Sony Ericsson z1010 pt har jeg
> en z600.
>
> Nogen som har gode/dårlige erfaringer med en z1010?

Min mening var at jeg ville bruge den med samme abb. som i min z600... dvs
telia express.

--
Maria