Hjælp til tydning
Fra : Philip Kofoed

Dato : 02-04-05 21:50

Hej,

I dk.binaer.historie har jeg lagt et billede hvor der er et enkelt ord
eller 2 som jeg ikke lige kan hitte ud af. Dvs efter at jeg postede det,
har jeg fået en idé om at der måske står 'Kommunes', kan det passe?

"Fattiglem, forhenværende Husejer og Opsynsmand ved Nylars (Kommunes?)
(Skov?)plantage, 5te Selvejergaards Lynglod i Nylars"

mvh
Philip Kofoed

Fra : Arne Nielsen

Dato : 02-04-05 21:53

Philip Kofoed wrote:
> [...]
>
> "Fattiglem, forhenværende Husejer og Opsynsmand ved Nylars (Kommunes?)
> (Skov?)plantage, 5te Selvejergaards Lynglod i Nylars"

Hej Philip.

Så vidt jeg kan se, har du tydet det hele perfekt.

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://home3.inet.tele.dk/arnen/

Fra : børge askholm

Dato : 03-04-05 16:10

Philip Kofoed skrev:
> [...]
>
> "Fattiglem, forhenværende Husejer og Opsynsmand ved Nylars (Kommunes?)
> (Skov?)plantage, 5te Selvejergaards Lynglod i Nylars"

Du har ganske sikkert ret. Sådan læser jeg det osse.

Børge

Fra : Philip Kofoed

Dato : 03-04-05 21:06