flo AT's Mobile + Nokia 6600
Fra : [NH]7H

Dato : 02-04-05 18:56

Hej alle

Nu har jeg fået min Nokia 6600 koblet til min pc, kan overføre billeder så
det er fint. PC suite virker dog ikke.

Men er der en der har subj. og kan forklare mig opsætningen, for når jeg
trykker phone+connect, så kan jeg se at telefonen aktiveres, men den kommer
altid ud med ikke at connecte alligevel. Jeg har prøvet forskellige
muligheder, men det lykkedes ikke.

Jeg har en d-link dbt-120 og efter den blev installeret så har jeg på min
ikonlinie nederst, det alm. bluetooth ikon, blå med hvid i midten, men
samtidig så har jeg en blå med rød i midten, hvorfor har jeg 2?

Hygge
Bo

Fra : Zulu

Dato : 02-04-05 23:14

"[NH]7H" <nh7h@nighthawks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trykker phone+connect, så kan jeg se at telefonen aktiveres, men den
> kommer altid ud med ikke at connecte alligevel. Jeg har prøvet forskellige

Så vidt jeg ved er FMA kun til SonyEricsson telefoner, så med mindre at de
har ændret det, så får du det nok ikke til at virke.

Zulu

Fra : [NH]7H

Dato : 03-04-05 08:06

> Så vidt jeg ved er FMA kun til SonyEricsson telefoner, så med mindre at de
> har ændret det, så får du det nok ikke til at virke.

HAHA, kanon. så tror da F!!"## at jeg ikke kan få det til at virke.

Takker

Bo

Fra : Fuzzbox

Dato : 03-04-05 08:48

> HAHA, kanon. så tror da F!!"## at jeg ikke kan få det til at virke.
>
> Takker
>
> Bo

Du kan bruge Oxygen phone manager til din Nokia 6600, men det er dog ikke et
gratis produkt.
Du kan prøve det som trial.
http://www.oxygensoftware.com/products/symbian/opm/

Mvh