Gizmo???
Fra : fam. Ager

Dato : 02-04-05 07:43

Hej Mus!
jeg var bare interesseret i at høre hvordan det står til med Gizmo??
man kan jo ikke lade være med at tænke på jer, når man ser på sin egen..

mvh. marie

Fra : Mus

Dato : 03-04-05 18:38

fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:424e3f08$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Hej Mus!
> jeg var bare interesseret i at høre hvordan det står til med Gizmo??
> man kan jo ikke lade være med at tænke på jer, når man ser på sin egen..
>
> mvh. marie

Hej

Gizmo har fået konstateret en knude i mellemøret. Enten er det en decideret
knude eller noget betændeldse. Han skal undersøges grundigere i morgen.
Blodprøver viste ikke tegn på infektion.

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 03-04-05 18:27

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> knude eller noget betændeldse. Han skal undersøges grundigere i morgen.
> Blodprøver viste ikke tegn på infektion.

Hej og tak for respons!

jamen det var da rart at der blev fundet noget!
så håber jeg for jer, at problemet bliver løst i morgen!
held og lykke med det!!

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 07:30

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse news:42502692$0$23016

> Gizmo har fået konstateret en knude i mellemøret. Enten er det en
decideret
> knude eller noget betændeldse. Han skal undersøges grundigere i morgen.
> Blodprøver viste ikke tegn på infektion.

Fandt dyrlægen ud af noget mere, da Gizmo blev undersøgt ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Mus

Dato : 05-04-05 15:44

Buffy <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:42523093$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> decideret
>
> Fandt dyrlægen ud af noget mere, da Gizmo blev undersøgt ?
>
> --
> Mvh. www.tjekmig.dk
>
> Tilmeld din hund på:
> http://tjekmig.dk/hotornot/

Næh det gjorde han ikke. Det kunne godt se ud som om der var en smule
betændelse, men ikke nok til at give disse symptomer.

Gizmo har det vildt varmt for tiden. Pruster og puster. Jeg synes faktisk
det er blevet værre den tid jeg har været indlagt. Når man går hjemme med
hunden ser man det jo ikke så tydeligt, men fordi jeg har været væk i 1½ uge
er det tydeligere.

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 06-04-05 09:56

> [...]
> hunden ser man det jo ikke så tydeligt, men fordi jeg har været væk i 1½

det har du ret i, man ser ikke forandringerne så tydeligt, når man går
hjemme hos dem.
vil dyrlægen følge ham yderligere, har han fået nogen form for medicin
eller behandling?
håber på det bedste for jer!.

har i fået baby?, i så fald tillykke med det!!!

mvh. marie

Fra : Mus

Dato : 06-04-05 21:21

fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4253a405$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> eller behandling?
> håber på det bedste for jer!.
>
> har i fået baby?, i så fald tillykke med det!!!

Ja han får penicilin, øredråber og prednisilon(hmm aner ikke hvordan det
staves)
Nej jeg tror ikke dyrlægen vil følge ham yderligere medmindre vi tager
initiativet.

Ja vi har fået en meget lille datter i uge 36. Født ved kejsersnit.
1728 g og 43 cm. Lå på neonatal 1½ uge og er nu hjemme.
Både dejligt og skræmmende at komme hjem med sådan en lille størrelse.
Hun skal hedde Anna og hun vejer nu 1907 g. Så det går stille og roligt
fremad.
Der ligger to billeder af hende i dk.binaer.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 22:10

Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse news:42544144$0$23002

> Ja han får penicilin, øredråber og prednisilon(hmm aner ikke hvordan det
> staves)
> Nej jeg tror ikke dyrlægen vil følge ham yderligere medmindre vi tager
> initiativet.

Er hans balance stadig dårlig eller bliver det bedre ?

> Hun skal hedde Anna og hun vejer nu 1907 g. Så det går stille og roligt
> fremad.

Hvad siger Gizmo til Anna ?
Nu er hun jo godt nok lille, men han har vel hilst lidt på hende alligevel ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Mus

Dato : 07-04-05 09:16

Buffy <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4254506e$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Er hans balance stadig dårlig eller bliver det bedre ?

Jeg synes fortsat det er det samme.

> Hvad siger Gizmo til Anna ?
> Nu er hun jo godt nok lille, men han har vel hilst lidt på hende alligevel
?

Han virker faktisk ret ligeglad. Han virker også ret ligeglad med at jeg er
kommet hjem.
Ja han har hilst på hende, men ikke på den måde det var planlagt, både pga
hendes størrelse, men også fordi han er kommet til at savle så voldsomt. Han
har snust til hendes fødder og går også ind i mellem ind og snuser til
liften i sengen. Han har også fået en af hendes stofbleer.

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 07-04-05 09:52

Sikke en omgang for jer alle!.
jo, man kan vist roligt sige, at i har fået en lille datter!, mange gange
tillykke med hende!.

jeg synes at det er lidt sløset af dyrlægen, at han ikke tager initativ til
at gøre noget yderligere, når der nu ikke er sket forandringer, trods
behandlingen, og prednisolon, er det ikke mest til allergihunde??, jeg synes
at man efterhånde meget ofte hører om hunde der får det.

hmm... det er synd for jer, og nu med hende den lille oveni.. jeg håber at i
finder ud af det med gizmo, og held og lykke med den lille Anna!.

mvh. marie