Siemens M65, hvad kan i sige om den ??
Fra : Peter

Dato : 01-04-05 22:53

Hej.

Jeg er lidt varm på en Siemens M65, så jeg vil høre hvad i kan sige om den
??
(Jeg er allerede skrevet op til en uden abo. hos El-gig.....)

Jeg søger ikke rygter o.lign., det er kun førstehåndsindtryk jeg søger......

Jeg ville egentlig gerne have en S65, men syntes den er for dyr til mit
behov.

Jeg har indtil nu klaret mig med en S55, så jeg er selvfølgelig også meget
intereseret i en sammenligning med denne, hvis det er muligt...

Når jeg søger på "Siemens M65 review", så syntes jeg ikke rigtigt der kommer
noget brugbart op.

Jeg har læst at den, da den kom frem, havde det med spontant at slukke, er
det blevet fikset med ny firmware ??

Jeg ved det er meget forlangt, men jeg ville altså blive meget glad for lidt
info om denne telefon....

Mvh.
Peter

Fra : Kim Hansen

Dato : 02-04-05 15:33

On Fri, 1 Apr 2005 23:52:32 +0200, "Peter" <p@tele.dk> wrote:

> [...]
>noget brugbart op.
>
>Jeg har læst at den, da den kom frem, havde det med spontant at slukke, er

Det er fikset med firmware 25, siden jeg har fået den i har der ingen
problemer været

>Jeg ved det er meget forlangt, men jeg ville altså blive meget glad for lidt
>info om denne telefon....

Det er den bedste tlf. jeg endnu har haft. Jeg har lige haft en
Motorola mpx220 som jeg solgte efter et par dage, jeg er virkelig glad
for min Siemens m65. Før den havde jeg en Siemens Me45, og før den en
Siemens m35. Vi har en Nokia 6230i, en Sony Erricson 610 og en k 500.
Ingen af dem er i mine øjne og hænder bedre end min Siemens.

Det eneste jeg syntes at den mangler er bluetooth og en medieplayer.

Det var ikke meget men jeg håber at du kan bruge det.

Køb den, jeg tror ikke at du vil fortryde, og slet ikke hvis du er
glad for din gamle Siemens.

Og så syntes jeg bare at den ser godt ud.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Peter

Dato : 02-04-05 18:11

Hej.

Tak for din info, det har slået fast at jeg må ud og have den med hjem....
Den er desværre først til afhentning på mandag....

> Køb den, jeg tror ikke at du vil fortryde, og slet ikke hvis du er
> glad for din gamle Siemens.

Jeg har udelukkende haft Siemens de sidste 3 gange jeg har købt telefoner,
jeg er nok vad man kan kalde en rimelig stor Siemens fan.....

Jeg har haft C35i, C45 og senest S55......

Du har ret i at der nok mangler bluetooth, men det ser det til gengæld ud
som om at der kommer i M75.....

> Og så syntes jeg bare at den ser godt ud.

Ja, den ser ret fed ud, men jeg syntes bedst om den version der har det
orange og grå look.....

3 korte spørgsmål:
Hvad er det for noget med at man ikke kan overføre billeder til sin PC, jeg
læste noget om det her i NG ??
(i et gammelt indlæg)

Kan man ikke eks. via kabel få fat i billeder o.lign. i telefonen ??
- eller skal hvordan skal man så få forbindelse ??

Mvh.
Peter

Fra : Kim Hansen

Dato : 02-04-05 19:51

On Sat, 2 Apr 2005 19:11:21 +0200, "Peter" <p@tele.dk> wrote:

>Ja, den ser ret fed ud, men jeg syntes bedst om den version der har det
>orange og grå look.....

Også de eneste farver jeg har set den i

> [...]
>
>Kan man ikke eks. via kabel få fat i billeder o.lign. i telefonen ??
>- eller skal hvordan skal man så få forbindelse ??

Og et svar, Infrarød. Jeg overfører billeder, spil, sikkerhedskopierer
via infrarød. Men jeg har købt et datakabel til at opdatere firmware,
det kan man ikke via infrarød. Men det bliver nok ikke nødvendigt med
en ny tlf.

Fra : Peter

Dato : 02-04-05 22:42

Hej.

Igen, tak for dine svar.....

> Også de eneste farver jeg har set den i

I Sonofon i Holbæk har de en demo i en fesen lys farve, uden det orange
eller nogen andet kontrastagtig farve, den ser godtnok ikke for smart ud....

Mvh.
Peter

Fra : Peter

Dato : 02-04-05 23:16

> [...]
> via infrarød. Men jeg har købt et datakabel til at opdatere firmware,
> det kan man ikke via infrarød. Men det bliver nok ikke nødvendigt med

Men kan man også overføre billeder o.lign. via datakabel ??
(Jeg har nemlig det originale datakabel der fulgte med min S55)

Mvh.
Peter

Fra : Kim Kristensen

Dato : 02-04-05 22:20

"Peter" <p@tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det blevet fikset med ny firmware ??
>
> Jeg ved det er meget forlangt, men jeg ville altså blive meget glad for

Jeg kender ikke spor til den, men der er et review her
http://www.mobile-review.com/review/siemens-m65-en.shtml

Med venlig hilsen Kim

Fra : Palle S.

Dato : 02-04-05 23:11

> Jeg er lidt varm på en Siemens M65, så jeg vil høre hvad i kan sige om den

Mine oplevelser med M65

Telefonen er på nuværende tidspunkt ca 1 år gammel

Da jeg fik den virkede den fint, skulle lige vænnes til den da jeg kom som
flerårig Nokia bruger

Jeg mener dens kalender funktion er genial og nem at bruge
den ordbog er langt bedre end nokias og nemmere brugt

Den bliver brugt dagligt som håndværker telefon og det klarer den til ug

jeg bruger også mailklienten som igen er dejlig nem at arbejde, så jeg kan
kun
anbefale den med mindre du vil vente til den nye model

Palle