Starte Firefox i Full Screen
Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 01-04-05 19:33

Jeg har med stor tilfredshed brugt Firefox i lang tid, og har også
brugt nogle af de tips, der er givet her i gruppen for at forfine
browseren.

Jeg foretrækker at bruge Firefox med Bookmarks i venstre side og så
ellers i Full Screen. Sprøgsmålet er så: Kan man få Firefox til at
starte op denne tilstand? Har ledt lidt i "about:config" og inde i
Regedit uden at finde noget der kunne "skrues" ved.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : N. Christensen

Dato : 06-04-05 01:23

> Jeg foretrækker at bruge Firefox med Bookmarks i venstre side og så
> ellers i Full Screen. Sprøgsmålet er så: Kan man få Firefox til at
> starte op denne tilstand? Har ledt lidt i "about:config" og inde i

Sæt din opsætning som du vil have det, og quit derefter FF ved at
trykke SHIFT plus luk-vinduet-krydset i højre-top hjørne.

Det virker her (og ligeledes i Explorer).

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 06-04-05 19:33

N. Christensen skrev:

> Sæt din opsætning som du vil have det, og quit derefter FF ved at
> trykke SHIFT plus luk-vinduet-krydset i højre-top hjørne.

> Det virker her ...

Det gør det ikke her. Firefox starter op med titel- og menulinier.

> ... (og ligeledes i Explorer).

Ja, IE kan starte op i Full Screen, men jeg bruger den (helst) ikke.
For tiden foretrækker jeg Firefox, og ville derfor gerne at den
kunne starte op som IE. Men ok, det drejer sig jo også bare om at
par klik for at få Full Screen.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-04-05 00:29

Svend Erik Bertelsen skrev:

>Det gør det ikke her. Firefox starter op med titel- og menulinier.

Ja, jeg kan heller ikke få fuldskærm ved opstart, men bogmærkerne
kommer hvis de var der da jeg lukkede - med eller uden Shift.

>Men ok, det drejer sig jo også bare om at
>par klik for at få Full Screen.

Et par klik? Tryk F11.

--
Bertel

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 07-04-05 19:14

Bertel Lund Hansen skrev:

> Et par klik? Tryk F11.

Ja, et par klik. Inden F11 skal jeg klikke på maksimer-knappen.
Gør jeg ikke det, sker der et eller andet underligt nede i bunden
på FireFox.

Kig en gang i news:dk.binaer med emnet: "FireFox Prt Scr"

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-04-05 08:21

Svend Erik Bertelsen skrev:

>Kig en gang i news:dk.binaer med emnet: "FireFox Prt Scr"

Ja, jeg kan godt se problemet, men jeg kan ikke genskabe det på
mit system (eng. FF 1.02 på XP).

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-04-05 07:04

Den 01-04-05 20.33 skrev Svend Erik Bertelsen følgende:

> [...]
> starte op denne tilstand? Har ledt lidt i "about:config" og inde i
> Regedit uden at finde noget der kunne "skrues" ved.

Tag et kig her:
http://tln.lib.mi.us/~amutch/pro/phoenix/kiosk.htm
Du kan downloade to filer, der skulle hjælpe dig - husk at tage backup
af dine eksisterende filer, inden du eksperimenterer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.