Aprilsnar i Ekstra Bladet *SPOILER*
Fra : David Rasmussen

Dato : 01-04-05 08:56

Jeg ville prøve at se om jeg kunne finde aprilsnaren på
ekstrabladet.dk... Jeg tror det lykkedes:

/David

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 01-04-05 09:09

> Jeg ville prøve at se om jeg kunne finde aprilsnaren på
> ekstrabladet.dk... Jeg tror det lykkedes:

Hm... dr.dk fortæller at Natfilmfestivalen vil vise pornofilm fra
1960'erne med Poul Nyrup som en af stjernerne. Det kunne jo være en
aprilsnar. Jeg håber det.

Mikkel

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 01-04-05 09:31

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hm... dr.dk fortæller at Natfilmfestivalen vil vise pornofilm fra
> 1960'erne med Poul Nyrup som en af stjernerne. Det kunne jo være en

Så fandt jeg lydklippet på
http://www.dr.dk/kultur/indexfilm.asp?ArticleID=39509&ArticleTypeID=4&SubjectID=68&action=artikel&site=film&aktuelt=true
og blev så meget klogere:
http://www.imdb.com/name/nm0638842/

Det er lidt vigtigt om man hedder Poul Nyrup Sørensen eller Poul Nyrup
Rasmussen, *LOL*

Ironien ramte godt dér i egen nakke, [rødmer].

Mikkel

Fra : Kong Kent

Dato : 01-04-05 09:11

David Rasmussen wrote:
> Jeg ville prøve at se om jeg kunne finde aprilsnaren på
> ekstrabladet.dk... Jeg tror det lykkedes:

> /David

Følgende er taget fra artiklens sidste afsnit:

---
Ifølge April Rans havde Paramount Pictures i første omgang sendt en
assistent til Odense, for at se nærmere på H.C. Andersens fødehjem.
---

Jeg tror du har ret i, at det er lykkedes for dig at finde den *GGG*

mvh

Kent.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-04-05 10:52

Kong Kent <notvalid@doh.com> writes:

> Jeg tror du har ret i, at det er lykkedes for dig at finde den *GGG*

Forresten har Lucas været i Danmark for en tid siden. Han besøgte
blandt andet LEGO. Så de LYVER også.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-04-05 12:19

Peter B. Juul wrote:
> Forresten har Lucas været i Danmark for en tid siden. Han besøgte
> blandt andet LEGO. Så de LYVER også.

Næe... en "rigtig" aprilsnar skal kunne opdages af den ihærdige læser. F.eks
at der ikke er en rundkirke i Østerlars, men at den i virkeligheden liger i
Vesterlars, el. lign.

/jim

Fra : Martin T.

Dato : 13-04-05 03:55

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote in message

> Næe... en "rigtig" aprilsnar skal kunne opdages af den ihærdige læser.
> F.eks at der ikke er en rundkirke i Østerlars, men at den i virkeligheden
> liger i Vesterlars, el. lign.
>
> /jim

Det bliver de sku da meget kede af i Østerlars :)
http://home2.inet.tele.dk/psj/oesterlars.htm

/Martin T.

Fra : Martin T.

Dato : 13-04-05 04:27

"Martin T." <thode@besked.com> wrote in message

> "Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote in message

> Det bliver de sku da meget kede af i Østerlars :)
> http://home2.inet.tele.dk/psj/oesterlars.htm
>
> /Martin T.

Og så var det jo at jeg ikke var den opmærksomme læser.... ellers havde jeg
jo nok set du skrev F.eks

Jeg undskylder og lukker røven :)

Martin T.

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-04-05 20:59

Kong Kent wrote:

> [...]
> ---
>
> Jeg tror du har ret i, at det er lykkedes for dig at finde den *GGG*

Ja, den fangede jeg godt, April Rans :)

/David

Fra : Parker Pyne

Dato : 01-04-05 16:56

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> Jeg ville prøve at se om jeg kunne finde aprilsnaren på ekstrabladet.dk...
> Jeg tror det lykkedes:

> /David

"location manager hos Paramount Pictures, April Rans" tyder på, du har
ret...