Netværkskort: Driverproblem
Fra : MIG

Dato : 26-05-01 14:39

Jeg ligger inde med et netværkskort, som ikke er så
glad for at blive installeret, og håber at der er en der
måske vil maile en driver.
Oplysninger:
Taget fra en Compaq PC
Er med intel GD82559 chipsæt
Jeg tror det hedder noget med 10/100 pro+

Venligst

KV

Fra : Dan Mortensen

Dato : 26-05-01 15:30

On Sat, 26 May 2001 15:39:24 +0200, "MIG" <k_king_k@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Taget fra en Compaq PC
>Er med intel GD82559 chipsæt
>Jeg tror det hedder noget med 10/100 pro+

Et hurtigt kik på support.intel.com kom flg. link:

http://appsr.intel.com/scripts-df/filter_results.asp?strOSs=19&strTypes=PLU%2CBIO%2CDRV%2CARC%2CSPH&ProductID=60&OSFullName=&submit=Go%21
(Alt på een linie)

Eller her:
http://appsr.intel.com/scripts-df/Product_Filter.asp?ProductID=60
hvor du kan vælge OS, og så kommer du til ovenstående sted.

/Dan MOrtensen

Fra : MIG

Dato : 26-05-01 15:47

Problemet ligger i, at Driveren understøtter ...556 & ...557, men mit
chipsæt er
....559, Og jeg kan ikke få win 2000 til at acceptere driveren.

Venligst

KV

Fra : Dan Mortensen

Dato : 26-05-01 15:49

On Sat, 26 May 2001 16:47:06 +0200, "MIG" <k_king_k@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>chipsæt er
>...559, Og jeg kan ikke få win 2000 til at acceptere driveren.

Der står da 559 på siden også? Måske er kortet i stykker (?). Jeg kan
ikke huske hvilke chipset vi bruger, men jeg ser på mandag, hvis det
kan hjælpe. Jeg er et par maskiner som kører Win2000UK/DK.

/Dan MOrtensen

Fra : MIG

Dato : 26-05-01 15:56

> Der står da 559 på siden

Jeg fandt nogle Linux link, hvor de havde samme problem, så det jeg håber på
det er nok en beta af ...559.
Ergo nogle har fået 56 & 57 til at virke på 59, men ikke alle.
Jeg var en af de uheldige !

KV