Winproxy og ESENET
Fra : A. Knudsen

Dato : 26-05-01 13:39

Hej NG !
Jeg håber at der er en kan hjælpe mig med følgende problemstilling :

Jeg har netop etableret netværk med 2 PC'er og et ESENET-kabelmodem
(privat). Jeg har anvendt 2 netkort i den ene PC og har samtidig installeret
Winproxy 4.0 på denne.

Det virker !!!!!!!!!.................næsten.

Den ene PC kan ikke modtage email. Den kan godt sende emails og modtage
nyheder. Denne PC er den der hele tiden har været tilsluttet ESENET. Det er
også den, der har fået sig et extra netkort.

Jeg håber (endnu en gang) at der er en der kan hjælpe................

MVH
Simon

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 27-05-01 12:32

Har fået løst mit problem(brugerfejl), og nu kører det bare. Winproxy er da
for lækkert !!!