FF: Hvor gemmes temp internetfiler?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 31-03-05 08:42

Hvis jeg afspiller en mpg-video på en hjemmeeside, ligger den vel i en
cache på min maskine? Hvor er denne mappe, når jeg bruger Firefox? Har
søgt efter filnavnet på drev C, men ikke fundet noget.

Venlig hilsen
Kurt

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-03-05 09:09

Kurt Hansen skrev:

> Hvis jeg afspiller en mpg-video på en hjemmeeside, ligger den
> vel i en cache på min maskine? Hvor er denne mappe, når jeg
> bruger Firefox?

Prøv at skrive about:cache i adresselinjen.

> Har søgt efter filnavnet på drev C, men ikke
> fundet noget.

Den er muligvis gemt under et midlertidigt navn.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 19:30

Kurt Hansen wrote:
> Hvis jeg afspiller en mpg-video på en hjemmeeside, ligger den vel i en
> cache på min maskine? Hvor er denne mappe, når jeg bruger Firefox? Har
> søgt efter filnavnet på drev C, men ikke fundet noget.

Dine midlertidige filer i en cache-mappe, i den brugermappe firefox har
oprettet. Hvis du bruger Windows XP ligger denne under C:\Documents And
Settings\<Brugernavn>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<et
eller andet>\Cache

Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-04-05 20:37

Den Fri, 01 Apr 2005 20:29:48 +0200, skrev Ulrik Skovenborg:

> [...]
>oprettet. Hvis du bruger Windows XP ligger denne under C:\Documents And
>Settings\<Brugernavn>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<et

Jeps, men problemet er at filerne i denne mappe ikke er umiddelbart
læselige. Gyldenkærne gav svaret:

> Prøv at skrive about:cache i adresselinjen.

- og jeg takker for begge input.

Venlig hilsen
Kurt Hansen