et kort øjeblik..
Fra : Soliema

Dato : 31-03-05 08:21

Hejsa i gruppen..
Ja, jeg vil bare lige dele et lille billede af min Balder, hvor man kan se,
at han faktisk kan rejse hans øre, eller retter sagt, det ene af
gangen..*FNIZ* men jeg syntes at han er ekstra sød på dette billede, selv om
han er født som en lille bølle....

ja, men i kan selv bedømme ham her..

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=298703&kode=

/Anne Mette

Fra : Pwh

Dato : 31-03-05 09:28

> [...]
> af gangen..*FNIZ* men jeg syntes at han er ekstra sød på dette
> billede, selv om han er født som en lille bølle....

LOL
Herligt billede,
man kan rigtigt se i dit album at dine hunde hygger sig sammen

/Jens

Fra : Soliema

Dato : 31-03-05 09:59

> LOL
> Herligt billede,
> man kan rigtigt se i dit album at dine hunde hygger sig sammen

Ja, de har det rigtig godt sammen og laver så meget sjovt, at jeg var nødt
til at købe et digital camera, da jeg ikke kunne bære at gå glip at så mange
gode billeder, så der skal nok komme mange andre billeder ind på
megapixel.dk...

det er bare lykken at havde 2 hunde

/Anne Mette

Fra : Pwh

Dato : 31-03-05 10:22

> [...]
> nødt til at købe et digital camera, da jeg ikke kunne bære at gå glip
> at så mange gode billeder, så der skal nok komme mange andre billeder

God ide at købe et digital camera, det har jeg haft fra starten af med Tyson (3år)
og ved sidste optælling havde jeg ca 800 billeder af ham, Angel og katten

> det er bare lykken at havde 2 hunde

Det meste af tiden er det, men nu har Angel været under strenge pålæg
fra dyrelægen om at skulle holde sig i ro i mindst 10 dage pgr at hendes
operationssår efter sterelicationen sprang op indeni.
Det er ret svært at overholde når man har 2 hunde der normalt tumler
rundt med hinanden, det går jo også ud over Tyson at hun skal værer rolig

/Jens

Fra : Soliema

Dato : 31-03-05 12:34

> [...]
> Det er ret svært at overholde når man har 2 hunde der normalt tumler
> rundt med hinanden, det går jo også ud over Tyson at hun skal værer rolig

Ja, jeg tror på, at det må været svært, hvis Angel har lige så meget krud i
røven, som Balder har...
Vi er nu så heldig at Qato er en meget rolig hund, efter sin alder, han
fylder først 2 til juni... men de kan gå helt agurk ude på plænen, der er
også mystisk vis kommet nogen underlige huller der ude

/Anne Mette

Fra : Pwh

Dato : 31-03-05 15:06

Soliema wrote:

> Ja, jeg tror på, at det må været svært, hvis Angel har lige så meget
> krud i røven, som Balder har...

Jeg regner normalt også Angel for at værer en meget rolig hund,
men når ens hund pludselig ikke må løbe, hoppe, slåsse, osv, osv.
Så finder man ud af at det man regnede for en rolig hund faktisk
er en hyperaktiv hund
Nå, nu er der reserveret tid til på onsdag for at få fjernet sting, så håber
jeg at alt normaliserer sig igen, det har været en drøj omgang

/Jens (som er r.. træt af at sige "tag det nu roligt Angel")

Fra : Karina

Dato : 31-03-05 12:01

"Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> wrote in message
> Hejsa i gruppen..
> Ja, jeg vil bare lige dele et lille billede af min Balder.
ja, men i kan selv bedømme ham her..

Ihh hvor er han sød. En rigtig charme trold

Mange hilsner

Karina

Fra : Soliema

Dato : 31-03-05 12:30

> Ihh hvor er han sød. En rigtig charme trold

Thi hi... det skal du ikke fortælle ham, da han helt sikkert allerede syntes
at han er lækker, prøv bare at se dette billede...
http://www.megapixel.dk/vis/billede/298708/3//Billede_028.jpg
Man kan ligefrem se det i hans øjne...

Han er og bliver en underlig hund, fordi han sætter sig virkelig foran
kameraet og venter pænt, rigtig photogen

dette billede her, er et rigtig bevis på, hvordan Qato plejer at været, øhh
interesseret i alt muligt andet, men Balder, han sætter sig pænt og venter..

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=298710&kode=

/Anne Mette

Fra : Soliema

Dato : 31-03-05 14:18

Fra : Karina

Dato : 01-04-05 11:17

> [...]
øhh
> interesseret i alt muligt andet, men Balder, han sætter sig pænt og

Sikke han troner *S*
Tænk, at han er så glad for at få taget billeder.
Super skøn ser han ud !

Mange hilsner

Karina

Fra : Søren LH

Dato : 01-04-05 20:02

"Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa i gruppen..
> Ja, jeg vil bare lige dele et lille billede af min Balder, hvor man kan
> se, at han faktisk kan rejse hans øre, eller retter sagt, det ene af
> gangen

Hej Anne Mette

Min Holly var skam også godt med, da hun var i den alder
http://www.lemanszone.dk/slh/holly/fotos/fotos2001/holly011029-lov-1.jpg

Mvh
Søren