Megapixeltelefoner
Fra : Claus Skaarup

Dato : 30-03-05 18:13

Jeg hører, at der er sendt 5 megapixel-kameratelefoner på markedet i Korea.
Sådan én skal jeg ha' engang! Er der nogen, der har den fjerneste idé om,
hvornår de evt. kommer på markedet i EU?

mvh Claus

Fra : Thomas Andersen

Dato : 30-03-05 18:27

På CeBIT messen for et par uger siden, så jeg en kamera med 5meg.
Der går nok min 1 - 1,5 år tror jeg desværre

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 31-03-05 00:17

On Wed, 30 Mar 2005 19:13:21 +0200, "Claus Skaarup"
<skaarup75(xx)@yahoo.dk> wrote:

>Jeg hører, at der er sendt 5 megapixel-kameratelefoner på markedet i Korea.
>Sådan én skal jeg ha' engang! Er der nogen, der har den fjerneste idé om,
>hvornår de evt. kommer på markedet i EU?

Hvis du kan nøjes med 2 eller 3 megapixel (selv om mange pixels giver
ikke nødvendigvis bedre billeder, optikken er langt vigtigere) så
sender Samsung hhv. D600 (efterfølger til D500) og Z700 (3G-telefon)
på markedet i Norden til efteråret.

http://www.gsmarena.com/samsung_d600-1103.php

http://www.gsmarena.com/samsung_z700-1105.php

Betyder pixels alt for dig, så tag en tur til Korea - her lancerer
Samsung en 7 megapixel-telefon om få måneder. Der er dog nærmere tale
om et kamera (med optisk zoom og udskiftelige objektiver) med
indbygget telefon.

http://www.infosyncworld.com/news/n/5879.html

Lars

Fra : Emil

Dato : 31-03-05 09:41

jubija@yahoo.dk wrote in news:eccm41toj99ho7iud4qe872geds9ppl4fq@4ax.com:

> [...]
> ikke nødvendigvis bedre billeder, optikken er langt vigtigere) så
> sender Samsung hhv. D600 (efterfølger til D500) og Z700 (3G-telefon)

...Og Sonyericsson sender K750i og W800i på markedet her til sommer, de vil
ligeledes begge have 2megapixel kameraer.

--
*/Emil