Nyfundne billeder af hund i våd vandseng
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-03-05 14:37

Hej

Da jeg skulle finde billeder af Siri med sadeltasker fandt jeg nogle
gamle billeder af hende, fra et besøg hos mine svigerforældre.

Til børnebørnenes fornøjelse havde de stoppet vand i madrassen fra
deres gamle vandseng og lagt den ude i haven. Jeg tror Siri havde lige
så meget sjov ud af den som ungerne. Som man kan se på billederne er
hun jo også kun en hvalp.

http://trinekc.dk/Siri/

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Blomsten

Dato : 30-03-05 21:36

Hey Trine ..

Årrh, ved at se de billeder glæder jeg mig bare endnu mere til vores lille
hvalp ankommer i dets nye hjem - nemlig vores .. *S*
Det er bare en dejlig hund i har der ... Det er en hvalp ikke? Hvor stor
bliver den?? ..

Hilsen, Betina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-03-05 10:26

"Blomsten" <blomsten@flowerporn.com> writes:

> [...]
> hvalp ankommer i dets nye hjem - nemlig vores .. *S*
> Det er bare en dejlig hund i har der ... Det er en hvalp ikke? Hvor stor

Jo, hun er en hvalp på de billeder, men ikke længere. Jeg har 62 kg
våd hund liggende her ved siden af mig. Og hun er ca. 73 cm høj.

Men hun er stadig rigtig dejlig og sød.

Mvh Trine

Fra : MGA

Dato : 30-03-05 21:42

> [...]
> 4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre
> spændende ting. Jeres hund er naturligvis også velkommen.

Uh hvor dejligt det ser ud, jeg får lyst til at kramme Siri - hun er så
lækker :)

Mette