Browser
stl_s 3840
arlet 2470
about blank
Fra : Brian B

Dato : 29-03-05 21:49

hver gang jeg åbner for min browser popper siden about blank op selvom jeg
har en anden startside + alle de der popups om spyware, hvordan dælen får
jeg stoppet det
mvh. Brian

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-03-05 23:06

Brian B skrev:

> hver gang jeg åbner for min browser

Hvilken browser?

Hvilket styresystem?

> popper siden about blank op selvom jeg har en anden startside
> + alle de der popups om spyware,

Lyder som IE til Windows.

Du kan få hjælp til at slippe af med spyware her:
<http://www.spywarefri.dk/>

Tjek også Windows Update (www.windowsupdate.com - eller via
menupunkt i startmenuen eller i IE).

En mulighed er også at anvende en anden browser end IE. Spyware er
i praksis kun et problem for IE.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 19:27

Brian B wrote:
> [...]
> har en anden startside + alle de der popups om spyware, hvordan dælen får

Lyder faktisk lidt ligesom en virus jeg lige har oplevet, der hed
Trojan.StartPage.M. Prøv at virusteste din computer, og se evt. på dette
link hvis du har fået nævnte virus:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/trojan.startpage.m.html