Første omgang i ringen...
Fra : Anne Marie

Dato : 29-03-05 19:41

Hejsa.

Lige vendt hjem efter vores første omgang ringtræning, og tvivler på min
venstre arm/ skulder bliver funktionel igen, efter at have haft overkåd
labrador på snart et år hængende i den i 1 1/2 time

Opnåede både at kunne løbe et par meter af gangen UDEN at hun henholdsvis
bed i snoren og bed i mig - ret godt gået

Opnåede rent faktisk også, at få hende til at stå stille og kigge på mig, i
få sekunder af gangen. Så fin, så fin....

Hun er gået omkuld på gulvet, så jeg vil gøre det samme i sofaen.

Fortsat god aften.

Hilsen Anne Marie

www.hoeythomsen.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 29-03-05 20:58

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> skrev i en meddelelse
> [...]
> få sekunder af gangen. Så fin, så fin....
>
> Hun er gået omkuld på gulvet, så jeg vil gøre det samme i sofaen.

*GGGGGGGGGG* (-: sidder og smågriner og nikker genkendende....
min lømmel er dog ved at "arte" sig efter en massiv pubertetskrise med
lukkede øregange og kun øje for sjov og ballade....(-:

mvh. og fortsat god fornøjelse!
marie