Små søde hvalpe
Fra : Palle

Dato : 29-03-05 17:13

Hej

For mig har det været en meget spændende påske, for vores hund har nemlig
fået hvalpe. Vores hund er en fire år gammel golden retriever, som jeg her
gået til DcH-træning med i Vesthimmerland siden vi fik hende. Nu er jeg så
begyndt at læse i Aalborg (jeg er 21), og derfor har min far overtaget
konkurrencetræningen.
Nå men nok om mig... Fie fik altså seks hvalpe - fire piger og to drenge, og
de er alle sunde og levedygtige.

Jeg har længe haft lyst til at prøve at lave en hjemmeside, og nu har jeg
fået en grund til at gøre det. Så her i påsken har jeg lavet en hjemmeside
om hvalpene og deres mor og far. Man kan også læse om golden retrieveren
generelt, dvs. oprindelse, udseende og karakteregenskaber.

Så der kan I altså se billeder af de små guldklumper, hvis I har lyst.
Adressen er: http://home.tiscali.dk/retriever

Jeg vil meget gerne have konstruktiv kritik omkring min hjemmeside, så jeg
kan forbedre den. Både med hensyn til indhold, design, brugervenlighed, hvor
interessant den er, stavefejl, grammatik, noget der ikke virker, noget der
virker mærkeligt, noget der virker forkert, ..., ...., ..., osv. (Dvs. alt
hvad I kan finde på at kommentere). I kan selvfølge komme med kommentarer
her, men I må også meget gerne sende dem direkte til mig...

Mvh. Palle

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-03-05 17:43

"Palle" <palle13larsen@NEJTILSPAMtiscali.dk> writes:

> Nå men nok om mig... Fie fik altså seks hvalpe - fire piger og to drenge, og
> de er alle sunde og levedygtige.

Tillykke!

> Så der kan I altså se billeder af de små guldklumper, hvis I har lyst.
> Adressen er: http://home.tiscali.dk/retriever

Hvor er de bare kære. Men det er hvalpe i den størrelse jo. Men mor er
nu også en køn en.

> Jeg vil meget gerne have konstruktiv kritik omkring min hjemmeside, så jeg
> kan forbedre den.

Umiddelbart er den pæn og enkel, en ting jeg sætter meget pris på. Men
hvis du har lyst til en masse kritik, både positiv og negativ, er der
en nyhedsgruppe, der hedder dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Held og lykke med både studierne, hvalpene og hjemmesiden. :)

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Palle

Dato : 30-03-05 14:40

> Hvor er de bare kære. Men det er hvalpe i den størrelse jo. Men mor er
> nu også en køn en.

Tak for komplimentet. Det vil jeg da sige til hende

> Umiddelbart er den pæn og enkel, en ting jeg sætter meget pris på. Men
> hvis du har lyst til en masse kritik, både positiv og negativ, er der
> en nyhedsgruppe, der hedder dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Tak for oplysningen. Jeg har lige været inde og kigge, og har allerede fået
et par ideer, der skal gennemføres, før de får lov til at kritisere den
derinde. Men jeg vil stadig gerne have kritik fra alle jer (almindelige)
folk i denne nyhedsgruppe. dk.edb.internet.webdesign.ris+ros er vist noget
mere præget af "nørder". Og desuden er folk herinde meget velkomne til at
kommentere især indholdet.

Og hvis der er nogen, der får lyst til at linke til min side, må man
selvfølgelig meget gerne det. Det vil jeg da sætte meget pris på

> Held og lykke med både studierne, hvalpene og hjemmesiden. :)
>
> Mvh Trine

Mange tak, og tak for linket til den anden nyhedsgruppe...

Mvh Palle

--
Læs om golden retrieveren, dens oprindelse, udseende og karakteregenskaber.
Læs også om vores hvalpe og deres forældre, og se billeder af dem:

Fra : Battlefield´s

Dato : 30-03-05 11:23

"Palle" <palle13larsen@NEJTILSPAMtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad I kan finde på at kommentere). I kan selvfølge komme med kommentarer
> her, men I må også meget gerne sende dem direkte til mig...

Hej Palle
Det er en fin hjemmeside med dejlige hunde. Jeg har bare en enkelt kommentar
til den, jeg synes du skal skrive lidt om forældrehundenes sundhedstatus,
altså f.eks. HD-resultater. Du skriver at faren har fine hofter, men jeg
synes der skal tal på.
Jeg tror at det er noget evt. hvalpekøbere vil se efter på en hjemmeside.
Held og lykke med hvalpene.
Hilsen Vibeke, Labradorejer siden 1966

Fra : Palle

Dato : 30-03-05 14:56

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> synes der skal tal på.
> Jeg tror at det er noget evt. hvalpekøbere vil se efter på en hjemmeside.

Hej Vibeke

Det kan jeg da kun give dig ret i. Det kommer på inden for de næste par
timer.
Tak for at du mindede mig om det. Det er jo en ret væsentlig oplysning, når
man skal ud og købe en hvalp - især hos golden retrievere, da de nemt kan få
problemer med hofterne.

Mvh. Palle