Smagssanser - ost
Fra : Bent

Dato : 29-03-05 15:22

Hej,

Kan en hund tåle at spise ost, eller er der noget med det kan skade
lugtesansen ?

// Charlie

Fra : simon leth jensen

Dato : 29-03-05 16:25

Hej med dig

Hunde kan godt tåle ost, nogle jeg træner med bruger ost som godbidder men
alt med måde. Det med lugte sansen tror jeg ikke skader, men man kan undre
sig over hvis gamle ole lugter godt i deres næser.
hilsen tina

Fra : Bent

Dato : 29-03-05 16:32

Hej Tina,

...Nej jeg tror heller ikke vi skal vælge "Gamle Ole" ....for den kommer nok
før hunden når vi kalder.

// Bent

Fra : qfha

Dato : 29-03-05 16:42

"Bent" skrev d. 29-03-05 15:22 dette indlæg :
> Hej,
>
> Kan en hund tåle at spise ost, eller er der noget med det kan skade
> lugtesansen ?
>
> // Charlie
>
> -------

De fleste hunde elsker ost mine egne inclisive. det har endnu ikke
skadet deres lugtesans. De fungerer ganske upåviket som jagthunde.

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-03-05 08:55

"Bent" <belomo@webspeed.dk.FJERN> wrote in message
> Hej,
>
> Kan en hund tåle at spise ost,

Det håber jeg så sandelig, fordi ellers ser det sort ud for vores hund

--
mvh / regards

Christian

Fra : Annie

Dato : 31-03-05 20:55

> Kan en hund tåle at spise ost, eller er der noget med det kan skade
> lugtesansen ?

Hjemme hos os er ost den mest resultatsikre godbid. Jeg er sikker på
min hundehvalp ville hoppe på tungen hvis den kunne, tilgengæld for en
lille bitte gnalling ost, så hvis ost er skidt hundeguf, er jeg ilde
stedt som fremtidig hundetræner

Annie