N6230 - Automatisk opdatering af tid
Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-03-05 23:16

Jeg har sat automatisk tidsopdatering "Til", og havde en forhåbning om,
at min mobil automatisk skiftede en time frem, nu da vi er overgået til
sommertid. Men det virker tilsyneladende ikke. Nogen, der ved hvorfor?
Jeg har Sonofon kvantum.

Lars Klintholm

Fra : Jogge

Dato : 29-03-05 06:28

Man skal vist slukke og tænde telefonen før den går ind og ændre tiden....
Men det er en netværkstjeneste, og det er ikke sikkert at Sonofon
understøtter det...

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-03-05 09:27

Jogge skrev:

> Man skal vist slukke og tænde telefonen før den går ind og ændre
> tiden....

Det har jeg prøvet, det har ingen virkning

> Men det er en netværkstjeneste, og det er ikke sikkert at Sonofon
> understøtter det...

Hvem er din udbyder? Har du fået det til at virke?

Lars Klintholm

Fra : Jogge

Dato : 29-03-05 16:17

> Det har jeg prøvet, det har ingen virkning

> Hvem er din udbyder? Har du fået det til at virke?

TDC, har ikke prøvet det i mange år, men dengang virkede det heller ikke...

Fra : Peter Rongsted

Dato : 01-04-05 02:38

Lars Klintholm <nospam2005@klintholm.com> wrote:

> [...]
>at min mobil automatisk skiftede en time frem, nu da vi er overgået til
>sommertid. Men det virker tilsyneladende ikke. Nogen, der ved hvorfor?

Det er (som Jogge skriver) en netværkstjeneste. Der er pt. ingen danske
GSM operatører, som understøtter det.

Peter