Kan man åbne en Siemens C25?
Fra : Jean

Dato : 28-03-05 16:22

En der ved om man kan ta' frontcoveret af på en Siemens C25? Jeg har tænkt
mig at skifte tasterne ud, som jeg har fra en "reservedels-telefon" (Siemens
C25)... er det muligt?

(Jeg har ikke en Siemens C25 i nærheden, derfor dette spørgsmål...)

Mvh Jean.

Fra : JMo.

Dato : 28-03-05 16:31

Jean wrote:

> En der ved om man kan ta' frontcoveret af på en Siemens C25? Jeg har
> tænkt mig at skifte tasterne ud, som jeg har fra en
> "reservedels-telefon" (Siemens C25)... er det muligt?

Efter sigende skulle det være stort set umuligt uden special-værktøj. Dvs.
den er nem nok at skille ad, men der sidder en tap der så godt som altid
knækker, hvis ikke man har det værktøj der skal til.

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 28-03-05 20:07

Hej

> Efter sigende skulle det være stort set umuligt uden special-værktøj. Dvs.
> den er nem nok at skille ad, men der sidder en tap der så godt som altid
> knækker, hvis ikke man har det værktøj der skal til.

De (iøvrigt mange tapper) knækker som regel også selvom man bruger det
rigtige værktøj

Morten