Gl. Netspil
Fra : Bent Schulz Mikkelse~

Dato : 28-03-05 13:59

Hej
Hvilke spil kan spilles over nettet fra gamle pc'er?
Jeg har en nyere pc og en gammel 150 MHz.
Jeg synes det kunne være sjovt at spille mod andre her hjemme, men
mangler ideer og oplysninger om hvilke spil osv.
Kan nogen hjælpe?

mail evt. bm@tunet.dk

Fra : Diablo

Dato : 28-03-05 14:42

Hmm, med den størrelse (150mhz) tror jeg kun at skak eller kortspil kan
spilles over nettet.

Mvh. Diablo

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-03-05 14:50

"Diablo" <maxximuz74@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm, med den størrelse (150mhz) tror jeg kun at skak eller kortspil kan
> spilles over nettet.

Mon ikke også at det gode gamle Quake 1 kan trækkes den vej?
Det krævede jo ikke mere end en 486/100MHz for at køre singleplayer..

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-03-05 15:05

Laziter [9440] wrote:
> "Diablo" <maxximuz74@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Mon ikke også at det gode gamle Quake 1 kan trækkes den vej?
> Det krævede jo ikke mere end en 486/100MHz for at køre singleplayer..

Helt sikkert. Der er også de første Doom spil, Duke Nukem 3D og Magic
Carpet 2.
Mon ikke Screamer Rally og Screamer 2 også kan køre på den maskine.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Sander

Dato : 28-03-05 17:39

Duke Nukem 3D kan ihvertfald, det spillede
jeg første gang jeg var på netcafe, på en 120 mhz.

Sander.

Fra : Jimmy

Dato : 28-03-05 17:55

Command and Conquer 1, Warcraft 1. Det var sku tider :)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-03-05 21:42

"Jimmy" <sibzix@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Command and Conquer 1, Warcraft 1. Det var sku tider :)

Jepper, Red Alert 1 kan også være med sammen med Warcraft 2..
Der er jo masser af spil at tage af.
Der findes en hel del på www.abandonia.com som måske kunne være spændende at
kigge på

Mvh