/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Træt af Telia...
Fra : Jean


Dato : 27-03-05 13:20

Ja, nu har vi hørt at Orange bliver til Telia... især deres radioreklamer på
fx "Skyradioen" er belastende... men ikke nok med det.

I går modtog jeg en besked fra "ny e-mail", som der står... ikke noget
nummer. I beskeden står der: "Du har fået ny mail på myorange.dk. Fra: Telia
Mobil S:myorange bliver til mymobile.dk [786B]

Jeg har aldrig været kunde hos Telia med dette mobilnummer, så det er vel
ulovlig markedsføring...

Derudover har jeg modtaget flere beskeder fra bekendte, der har
Telia-abonnementer, hvor der skrives noget i ligende: "Orange bliver til
Telia. Send denne besked videre til alle du kender og du vil tjene 1 kr. pr.
stk."

Så vidt jeg ved kan Telia slet ikke registere den slags og desuden er den
slags markedsføring vel ulovligt, da folk jo bare kunne lave et system og
sende til tusind-vis af tilfældige numre og dermed tjene penge. Men risikoen
for at det er en lille kedelig nar, der har startet SMS'en er nok pænt
stort.

Mvh Jean. (som aldrig bliver Telia-kunde igen! Telia + Organge er det samme
som (-2) + (-1) = -3... sådan bliver regnskabet...



 
 
Ukendt (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-03-05 14:22


"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse
news:4246a50f$0$227$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Derudover har jeg modtaget flere beskeder fra bekendte, der har
> Telia-abonnementer, hvor der skrives noget i ligende: "Orange bliver
> til
> Telia. Send denne besked videre til alle du kender og du vil tjene 1
> kr. pr.
> stk."

Modtogh også en enkelt fra en sikkert telia kunde

> Så vidt jeg ved kan Telia slet ikke registere den slags og desuden er
> den
> slags markedsføring vel ulovligt, da folk jo bare kunne lave et system
> og
> sende til tusind-vis af tilfældige numre og dermed tjene penge. Men
> risikoen
> for at det er en lille kedelig nar, der har startet SMS'en er nok pænt
> stort.

Har ingen anelse om Telia kan registere det, men tænkte bare hvor naiv
kan folk være. Endnu en grund til jeg stadig er Telmore kunde!

> Mvh Jean. (som aldrig bliver Telia-kunde igen! Telia + Organge er det
> samme
> som (-2) + (-1) = -3... sådan bliver regnskabet...
>
>


[8830]plis (27-03-2005)
Kommentar
Fra : [8830]plis


Dato : 27-03-05 14:33

Nogen sikkerhed for at det overhovedet er Telia der er ophavsfirma/mand til
SMS´en???

I så fald må man da vist skulle veje sine ord inden man kritiserer.

Desuden er Telia firmaet med bedste dækning for øjeblikket...takket være
Orange´s net! Så alt er vel ikke af det dårlige??

Selv Teliakunde...og vel at bemærke en tilfreds Teliakunde!

Peder



Bjarke Hansen (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 27-03-05 15:34

"[8830]plis" <FJERNplisberg@mail.tdcadsl.dkFJERN> wrote in message
news:4246b5f1$0$729$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Nogen sikkerhed for at det overhovedet er Telia der er ophavsfirma/mand
> til SMS´en???
>
> I så fald må man da vist skulle veje sine ord inden man kritiserer.
>
> Desuden er Telia firmaet med bedste dækning for øjeblikket...takket være
> Orange´s net! Så alt er vel ikke af det dårlige??

Hvordan fungere pr Orange og Telia net sammen?? Når man søger efter netværk
finder den jo stadigt Orange og Telia som 2 seperate net. Men er der kommet
fuld roaming imellem med glidende overgang uden at man først taper samtalen?



Christian (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 27-03-05 18:13


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:fvz1e.3048$705.2397@news.get2net.dk...
> "[8830]plis" <FJERNplisberg@mail.tdcadsl.dkFJERN> wrote in message
> news:4246b5f1$0$729$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Nogen sikkerhed for at det overhovedet er Telia der er ophavsfirma/mand
>> til SMS´en???
>>
>> I så fald må man da vist skulle veje sine ord inden man kritiserer.
>>
>> Desuden er Telia firmaet med bedste dækning for øjeblikket...takket være
>> Orange´s net! Så alt er vel ikke af det dårlige??
>
> Hvordan fungere pr Orange og Telia net sammen?? Når man søger efter
> netværk finder den jo stadigt Orange og Telia som 2 seperate net. Men er
> der kommet fuld roaming imellem med glidende overgang uden at man først
> taper samtalen?

som jeg har hørt det så er det meningen at de på et tidspunkt når begge net
er integreret,-lukker for Oranges net, det er Ericsson baseret, mens Telia
bruger Nokia udstyr, kunder vil ikke bemærke noget...









N. Christensen (28-03-2005)
Kommentar
Fra : N. Christensen


Dato : 28-03-05 18:46

> lukker for Oranges net, det er Ericsson baseret, mens Telia
> bruger Nokia udstyr, kunder vil ikke bemærke noget...

Er det ikke omvendt? Oranges net er da AFAIR Nokia.

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.



Steven Nybo Andersen (28-03-2005)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 28-03-05 23:08

ma 28 mar 2005 07:45:36p satte N. Christensen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:


> Er det ikke omvendt? Oranges net er da AFAIR Nokia.

Jo, det er dig der har ret. Det er desuden ikke det hele de lukkert men kun
de dårligste placeringer.

Steven


Henrik Stidsen (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 30-03-05 01:19

Steven Nybo Andersen <ingen@mail.tak> wrote in
news:42488023$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

>> Er det ikke omvendt? Oranges net er da AFAIR Nokia.

> Jo, det er dig der har ret. Det er desuden ikke det hele de
> lukkert men kun de dårligste placeringer.

Og hvis man laver et netværks scan fra mobilen vil man de fleste
steder finde to TELIA DK netværk. Som kunde hos Telia (tidlige Orange
eller ej) vil man have et TELIA DK man har adgang til og et TELIA DK
der er lukket. Tror der går noget tid før sammenkøringen er færdig.

Er ellers ret imponeret over hvordan Telia i løbet af ganske kort tid
har fået elimineret Orange navnet i alle produkter.Telesonsvarer,
status og kontrol, hjemmesider osv har alle skiftet navn.

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]

Steven Nybo Andersen (28-03-2005)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 28-03-05 23:06

sø 27 mar 2005 03:32:33p satte [8830]plis sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:


> Selv Teliakunde...og vel at bemærke en tilfreds Teliakunde!

Een af de få af slagsen må man sige.

Var det netop ikke Telia der havde fået den lækre rekord at være det
selskab der blev klaget mest over herhjemme på mobilområdet

Steven

[8830]plis (31-03-2005)
Kommentar
Fra : [8830]plis


Dato : 31-03-05 22:07


"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse
news:42487fd7$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> sø 27 mar 2005 03:32:33p satte [8830]plis sig på en taburet og skrev
> følgende på et stykke vådt franskbrød:

Nu er det sådan at mine franskbrødder aldrig er våde...jeg bor midt i landet
og har derfor langt til stranden!

>> Selv Teliakunde...og vel at bemærke en tilfreds Teliakunde!
>
> Een af de få af slagsen må man sige.
Kan jeg ikke tro....! Der er i omegnen af 1.1 mill. kunder i DK alene....så
mon ikke de få er mange

> Var det netop ikke Telia der havde fået den lækre rekord at være det
> selskab der blev klaget mest over herhjemme på mobilområdet

Naaa... det tror jeg nu ikke! Jeg har svært ved at se hvorfor Telia skulle
være det mest udskældte - jeg har i flere år(læs on and off i 6 år) været
Teliakunde...og jeg har aldrig haft så meget som et eneste problem.(Jeg
havde et par afstikkere til blandt andet Telmore og Sonofon pga
knaldtilbud!)
Jeg har en enkelt gang haft henvendelse til Telias kundeservice ang en
faktura, som ikke i mine øjne stemte helt overens med egne noteringer -
intet problem - det blev klaret i en håndevending.
Derudover har kundeservicen været klart den bedste jeg til dato har
oplevet - billigere telefoner, krediteringer på udstyr osv osv osv.

Mine afstikkere hos de to andre udbydere har KUN være forbundet med flere
grå hår i tindingerne og en klam smag i mundtøjet(måske pga det våde
franskbrød..) Dårlig kundeservice, manglende dækning og forkerete eller
mangelfulde fakturaer var i mit tilfælde kendetegnet ved dem.....Bare
ærgeligt SonnyBoy var beskeden...og vupti..så var far her Teliakunde
igen.....sådan er livet så lunefuldt(var der vistnok en gammel mand der
sagde engang!)


Peder



Jeppe Vestergaard (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Jeppe Vestergaard


Dato : 27-03-05 14:40

> > Så vidt jeg ved kan Telia slet ikke registere den slags og desuden er
> > den
> > slags markedsføring vel ulovligt, da folk jo bare kunne lave et system
> > og
> > sende til tusind-vis af tilfældige numre og dermed tjene penge.

SMS'en er en and.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv.



Lars Raaby (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Lars Raaby


Dato : 27-03-05 15:10

Jeppe Vestergaard skrev:
>>>Så vidt jeg ved kan Telia slet ikke registere den slags og desuden er
>>>den
>>>slags markedsføring vel ulovligt, da folk jo bare kunne lave et system
>>>og
>>>sende til tusind-vis af tilfældige numre og dermed tjene penge.
>
>
> SMS'en er en and.
>
Jeg har også modtaget denne sms.
Mit nummer var et Mobilix nummer som jeg fik flyttet til Telmore.
Måske er der andre der kan genkende det.

--
MVH Lars
- som har fået overbevist sin familie om at de skal bruge Telmore

Flemming Lynggaard (04-04-2005)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 04-04-05 09:49


"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote in message
news:4246b79f$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> > > Så vidt jeg ved kan Telia slet ikke registere den slags og desuden er
> > > den
> > > slags markedsføring vel ulovligt, da folk jo bare kunne lave et system
> > > og
> > > sende til tusind-vis af tilfældige numre og dermed tjene penge.
>
> SMS'en er en and.
>
> --

Vrøvl, den er sendt til alle Orange og Telia kunder (og tilsyneladende nogle
andre) for at gøre opmærksom på at man har en mail liggende på det der før
hed myorange.dk ...

F



Jean (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 27-03-05 16:36

CS skrev::
> Har ingen anelse om Telia kan registere det, men tænkte bare hvor naiv
> kan folk være. Endnu en grund til jeg stadig er Telmore kunde!

Ja, men det er jo nok mest sandsynligt at det ikke er Telia selv der har
startet SMS'en, men lille nar, som keder sig...

Telmore styrer! Hele min familie har fået overført deres numre... jeg
har selv været kunde i over 3 år hos Telmore. Jeg har en lang liste på min
MobilChef, hvor jeg så hjælper venner og bekendte med at sætte taletid ind.
(De er ikke selv for skarpe med sådan noget med Internet og dankort, men
derfor vil de jo gerne ringe/SMS'e billigt).

Mvh Jean.



Dennis Sørensen (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Dennis Sørensen


Dato : 27-03-05 22:32

har modtaget en hvor der stod det samme, bare med 50kr.... så det er nu
vist
bare en stor gang fup





"CS" <askmeforanaddress> skrev i en meddelelse
news:4246b2ff$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse
> news:4246a50f$0$227$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Derudover har jeg modtaget flere beskeder fra bekendte, der har
>> Telia-abonnementer, hvor der skrives noget i ligende: "Orange bliver
til
>> Telia. Send denne besked videre til alle du kender og du vil tjene 1
kr.
>> pr.
>> stk."
>
> Modtogh også en enkelt fra en sikkert telia kunde
>
>> Så vidt jeg ved kan Telia slet ikke registere den slags og desuden er
den
>> slags markedsføring vel ulovligt, da folk jo bare kunne lave et system
og
>> sende til tusind-vis af tilfældige numre og dermed tjene penge. Men
>> risikoen
>> for at det er en lille kedelig nar, der har startet SMS'en er nok pænt
>> stort.
>
> Har ingen anelse om Telia kan registere det, men tænkte bare hvor naiv
kan
> folk være. Endnu en grund til jeg stadig er Telmore kunde!
>
>> Mvh Jean. (som aldrig bliver Telia-kunde igen! Telia + Organge er det
>> samme
>> som (-2) + (-1) = -3... sådan bliver regnskabet...
>>
>>
>




Iddqd (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Iddqd


Dato : 27-03-05 15:35

Jean wrote:
> Ja, nu har vi hørt at Orange bliver til Telia... især deres radioreklamer på
> fx "Skyradioen" er belastende... men ikke nok med det.
>
Imho er der mere tale om at Skyradio som sådan er belastende.



> I går modtog jeg en besked fra "ny e-mail", som der står... ikke noget
> nummer. I beskeden står der: "Du har fået ny mail på myorange.dk. Fra: Telia
> Mobil S:myorange bliver til mymobile.dk [786B]
>
> Jeg har aldrig været kunde hos Telia med dette mobilnummer, så det er vel
> ulovlig markedsføring...
>
Slap dog af, der er altså langt fra en simpel fejl til ulovlig
markedsføring.


> Derudover har jeg modtaget flere beskeder fra bekendte, der har
> Telia-abonnementer, hvor der skrives noget i ligende: "Orange bliver til
> Telia. Send denne besked videre til alle du kender og du vil tjene 1 kr. pr.
> stk."
>
> Så vidt jeg ved kan Telia slet ikke registere den slags og desuden er den
> slags markedsføring vel ulovligt, da folk jo bare kunne lave et system og
> sende til tusind-vis af tilfældige numre og dermed tjene penge. Men risikoen
> for at det er en lille kedelig nar, der har startet SMS'en er nok pænt
> stort.

Tjah, at dine bekendte sender den rundt siger vel noget om at den
åbenbart er nem at hoppe på.


>
> Mvh Jean. (som aldrig bliver Telia-kunde igen! Telia + Organge er det samme
> som (-2) + (-1) = -3... sådan bliver regnskabet...
>

Tror faktisk der er ganske mange kunder som er glade for Telia -
ihvertfald er det kun er fordel der er en del selskaber at vælge imellem.

Og skal der ikke mere til end ovenstående at få dig til at blive sur, så
kan du nok lave en lang liste over firmaer du er trætte af

Mvh

Bruno

Jean (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 27-03-05 16:33

Iddqd skrev:
> Tror faktisk der er ganske mange kunder som er glade for Telia -
> ihvertfald er det kun er fordel der er en del selskaber at vælge imellem.

Selvfølgelig er nogen glade, men læs fx denne artikel fra august sidste år:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24706

Uddrag:
"Telia er det danske teleselskab, der klages mest over i forhold til
selskabets markedsandel - både når det gælder fastnet og mobiltelefoni,
viser en ny opgørelse fra Teleankenævnet.

Når det handler om mobiltelefoni, har Telia en markedsandel på 10,3 procent,
men står bag knap en tredjedel af de indkomne klager. Telia er dermed det
selskab, som de danske mobilbrugere klager mest over."
-----

Telmore har over ½ million kunder og har fået 2 klager (!).

Min egen erfaring med Telia, hvor jeg har været kunde er... at man kan ringe
til deres kundeservice og få besked på at betale ens regning, som
kundeservicen indrømmer der er fejl på.... det gjorde jeg. Pengene ville han
så kreditere på min næste regning... men næh nej, de 157 kroner så jeg
aldrig og jeg opgav dem og opsagde mit nummer hos dem efter de 6 måneder jeg
har bundet mig til.

Mvh Jean.



Jean (27-03-2005)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 27-03-05 16:41

Iddqd skrev:
> Slap dog af, der er altså langt fra en simpel fejl til ulovlig
> markedsføring.

Faktisk ikke.... selvfølgelig hvis det kun lige er hos mig den er gået galt,
så betyder det ikke så meget... men vi skal ikke op på ret mange før det er
et problem. Ellers kunne selskaber jo bare konsekvent gøre det og så.. Ups,
det var en menneskelig fejl. Næh, nej! Hvordan er mit nummer havnet hos
Telia.... de kan jo se jeg ikke står i deres kundedatabase.

Mvh Jean.



Steven Nybo Andersen (28-03-2005)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 28-03-05 23:14

sø 27 mar 2005 04:35:17p satte Iddqd sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:


> Imho er der mere tale om at Skyradio som sådan er belastende.

100fm har dem også. Jeg må indrømme det vender mi mig når jeg hører
Oranges særdeles platte reklamer.


> Slap dog af, der er altså langt fra en simpel fejl til ulovlig
> markedsføring.

Spam er vel spam uanset om det er en fejl.
og spam er forbudt.


> Tror faktisk der er ganske mange kunder som er glade for Telia -

Det tror jeg nu ikke du skal være så sikker på. Ellers ville de nok ikke
have rekorden som det mest udskældte mobilselskab herhjemme som de på et
tidspunkt havde. Ved ikke om de har den endnu men de har lavet VIRKELIGT
mange dumme ting.


> ihvertfald er det kun er fordel der er en del selskaber at vælge
> imellem.

Det er så rigtigt men vbi må også have noget hæderlighed i branchen.
Hvis et selskab vil have kunder må de også vis fair play og det kan man
ikke ligefrem sige om Telia.

Steven


Iddqd (29-03-2005)
Kommentar
Fra : Iddqd


Dato : 29-03-05 15:42

Steven Nybo Andersen wrote:
> Det er så rigtigt men vbi må også have noget hæderlighed i branchen.
> Hvis et selskab vil have kunder må de også vis fair play og det kan man
> ikke ligefrem sige om Telia.
>
Muligt, men der er godt nok langt ned den måde TDC agerer på.

Mvh

Bruno

Steven Nybo Andersen (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 30-03-05 00:49

ti 29 mar 2005 04:42:26p satte Iddqd sig på en taburet og skrev følgende på
et stykke vådt franskbrød:


> Muligt, men der er godt nok langt ned den måde TDC agerer på.

Det er jeg bange for at jeg lige må¨have forklaret. Jeg kender udelukkende
kun til tilfredse TDC-kunder. Har også selv været TDC-kunde og har kun fået
god behandling.

Steven


Iddqd (01-04-2005)
Kommentar
Fra : Iddqd


Dato : 01-04-05 00:40

Steven Nybo Andersen wrote:
> Det er jeg bange for at jeg lige må¨have forklaret. Jeg kender udelukkende
> kun til tilfredse TDC-kunder. Har også selv været TDC-kunde og har kun fået
> god behandling.
>

Nu gik det indlæg jeg her kommenterde på hæderlighed i branchen og man
må vist sige, at TDC formår at udnytte deres størrelse til at gøre livet
så besværligt som muligt for deres konkurrenter. Hvilket er noget vi
allesammen betaler for!

Det er mest synligt når man kigger på internetudbydernes problemer, men
det er bestemt ikke begrænset dertil. TDC holder sig nok inden for
loven, men de går lige til grænsen igen og igen.

Mvh

Bruno

Cox (29-03-2005)
Kommentar
Fra : Cox


Dato : 29-03-05 14:34

On Sun, 27 Mar 2005 14:19:55 +0200, Jean wrote:

> Ja, nu har vi hørt at Orange bliver til Telia... især deres radioreklamer på
> fx "Skyradioen" er belastende... men ikke nok med det.
>
> I går modtog jeg en besked fra "ny e-mail", som der står... ikke noget
> nummer. I beskeden står der: "Du har fået ny mail på myorange.dk. Fra: Telia
> Mobil S:myorange bliver til mymobile.dk [786B]
>
> Jeg har aldrig været kunde hos Telia med dette mobilnummer, så det er vel
> ulovlig markedsføring...

Du er ikke den eneste ikke-Orange/Teliakunde der har modtaget sådan en
besked.

"Problemet" ligger så vidt jeg kan se i at man ved tidligere oprettelse af
Orange-abonnement også fik en gratis e-mailadresse på myorange.dk med i
købet. SÅ vidt jeg husker er denne konto som standard indstillet til at
sende en sms-besked til det pågældende nummer når der kommer nye mails.
Problemet er at email-adressen IKKE nedlægges ved opsigelse af
tlf-abonnementet, så hvis dit nummer tidligere har tilhørt en Orange-kunde
(eller en kunde hos et andet selskab der har oprettet en gratis
myorange-konto) vil du altså modtage disse sms-notifications. Det er
selvfølgelig træls hvis adressen bliver over-spammet, men hvis det er den
første besked du modtager er det vel til at leve med? Eller må du nok sætte
kundeservice på sagen og se om de kan/vil fjerne indstillingen...

TC

Jean (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 30-03-05 15:14

Cox skrev:
> Du er ikke den eneste ikke-Orange/Teliakunde der har modtaget sådan en
> besked.

Ærgeligt!

> "Problemet" ligger så vidt jeg kan se i at man ved tidligere oprettelse af
> Orange-abonnement også fik en gratis e-mailadresse på myorange.dk med i
> købet. SÅ vidt jeg husker er denne konto som standard indstillet til at
> sende en sms-besked til det pågældende nummer når der kommer nye mails.
> Problemet er at email-adressen IKKE nedlægges ved opsigelse af
> tlf-abonnementet, så hvis dit nummer tidligere har tilhørt en Orange-kunde
> (eller en kunde hos et andet selskab der har oprettet en gratis
> myorange-konto) vil du altså modtage disse sms-notifications. Det er
> selvfølgelig træls hvis adressen bliver over-spammet, men hvis det er den
> første besked du modtager er det vel til at leve med?

Mit nummer begynder med 2966 og jeg har selv oprettet det hos TDC, hvor det
efter 6 måneder blev flyttet til Telmore, og der har jeg været kunde i
årevis...

Det er min første besked, så jeg har ikke haft søvnlæse nætter...

> Eller må du nok sætte kundeservice på sagen og se om de kan/vil fjerne
indstillingen...

Det vil jeg da gøre, hvis jeg modtager flere.

Mvh Jean.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408852
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste