Anbefal mobil - sync med outlook - lille -~
Fra : peet_dk

Dato : 27-03-05 10:29

Hvad for en mobil kan I anbefale der kan dette:

Kalender der LET kan synkroniseres med outlook 2003 (eller hvad det er den
nyeste hedder)

Den skal være lille, helst ikke større end min 8310'er (Bredde 43 mm Dybde
19 mm Højde 97 mm)

Prisen må max. være på omkring de 2k, dog vil jeg godt give lidt mere hvis
jeg kan få en mobil der er MEGET bedre.

Den skal kunne overføre via usb, jeg er ikke sikker på min zepto har
blåtand, så derfor er det ikke noget krav den har det. Skal lige undersøge
det når jeg kommer hjem..

Det ville være rigtigt nice hvis den havde radio, på grænsen til at være et
krav.. Er ligeglad med om den har mp3-afspiller, men det er da bedre end
ingen ting.

Jeg aner ikke noget om de forskellige mærker efterhånden, men hvad kan I
anbefale der kan matche disse krav?

Fra : peet_dk

Dato : 28-03-05 10:44

Jeg har fået anbefalet SPV C500 eller SE K700i. Hvad er jeres meninger om
den phone? Eller i det hele taget.. hvad vil i anbefale til mig..