opdatere N6230
Fra : PL

Dato : 27-03-05 09:42

Jeg har en N6230 med softwareversion 4.44. Mit memoryCorp 512 Mb kort
virker
ikke særligt godt med denne software. Hvor kan jeg få opdateret til 5.24
(5.26?) UDEN kvittering på tlf? og hvilken opdatering kan jeg regne med
fungerer med kortet?

På forhånd tak

PL

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
2 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : Hornbech

Dato : 29-03-05 11:54

Hej
Jeg har også haft utrolig mange problemer med min. jeg havde også et
memoryCorp 512 Mb kort i, og jeg har fået softwaret opdateret til ver. 5.26
uden at det hjalp.
Forhandleren har nu taget mmc kortet tilbage, da han har haft flere der har
haft dette problem.
Så jeg tror ikke det hjælper at du opdaterer mobilen

Med venlig hilsen
René

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-04-05 10:19

Hornbech skrev den 29-03-2005 12:53:
> [...]
> haft dette problem.
> Så jeg tror ikke det hjælper at du opdaterer mobilen

Jeg har ingen problemer (7-9-13, knock on wood) med 512 Mb Dane-Elec
MMC-kort (købt hos Shg.dk)

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-04-05 10:21

Carsten Riis skrev den 06-04-2005 11:19:

> Jeg har ingen problemer (7-9-13, knock on wood) med 512 Mb Dane-Elec
> MMC-kort (købt hos Shg.dk)

version 5.24 (25. november 2004)

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-04-05 14:43

PL skrev den 27-03-2005 10:41:
> [...]
> ikke særligt godt med denne software. Hvor kan jeg få opdateret til 5.24
> (5.26?) UDEN kvittering på tlf? og hvilken opdatering kan jeg regne med

hvordan ser man hvilke software version man har?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 04-04-05 10:41

I meddelse: OpS3e.109267$Vf.4159567@news000.worldonline.dk,
griflede Carsten Riis:
> hvordan ser man hvilke software version man har?

Skriver *#06# i "standby-mode"....

Hygge...
Daniel

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-04-05 19:21

Daniel Alstrup skrev den 04-04-2005 11:41:
> I meddelse: OpS3e.109267$Vf.4159567@news000.worldonline.dk,
> griflede Carsten Riis:

> Skriver *#06# i "standby-mode"....

Det er serienummeret man får med *#06#