Prog. 6610i
Fra : Dennis Sørensen

Dato : 26-03-05 21:21

Hej.

Jeg har købt et uorginalt datakabel til min nokia 6610i...

Men jeg kan ikke finde noget program som kan bruges til det...

Nogen der har nogen gode idéer?

Mvh Dennis

Fra : Kludder

Dato : 26-03-05 23:18

Du kan fx. bruge Pc Suite som kan hentes GRATIS på Nokia's Egen Hjemmeside..
Oxygen Manager er også en mulighed..
Prøv dig frem.. ellers er Google din ven
Held og Lykke
- Kludder

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 27-03-05 00:54

Pc Suite kan ik bruges med uorg. kabel.

Og har prøvet oxygen, den kan enten ikke skrive til telefonen.. Men når
man
så får den til det, så understøtter telefonen ik de billeder og toner man
lægger på..

Så ingen af delene virker..

______