Thomas Andersen <ThomasAndersen@pc.dk> wrote:
>Hejsa !
>Efter at have været lykkelig ejer af en Samsung D500i ca. 2 måneder, har det
>nu ændret sig en hel del ;(
>Ca. 25% af tiden står telefonen på "Begrænset tjeneste", og kan hverken
>ringes fra eller til.
>Jeg har desværre hørt om flere med dette problem.
>Det sjove er at telefonen har den nyeste software, og fuld dækning når
>dette sker.
>Desuden genstarter telefonen af og til uden videre grund.
>Keyboard-membranen er også blevet mindre sløv i det, og b.la. virker
>joystick-funktion's pil op funktion ikke mere.
>Telefonen har IKKE fået fugt osv.
>Andre i gruppen som kender til disse fejl ?
>(For god skylds orden får telefonen nu lov at komme på ferie hos Tele-Care
>efter påsken)
Belært af egen erfaring så er D500 nok ikke helt så god og solid som man
burde kunne forvente, prisen og diverse tests taget i betragtning.
Du er med på at en direkte indlevering til Telecare vil stille dig meget
dårligt ifm en evt senere klagesag? Dine rettigheder (og pligter!) jvf
købeloven gælder *kun* overfor sælger, og hvis forbrugerklagenævnet senere
skal se på sagen, så kræver de at du har fulgt spillereglerne.
http://www.klagetjek.dk