vdr. CS
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-05 18:01

Hej

har tidligere spurt om cs og nu har jeg købt half-life og hentet
csv15full.exe men når jeg vil spiller online er min cs exe for gamle, og den
vil updatere cs men der får jeg en fejl om et lib den ikke kan finde, er det
en forkert version af cs jeg har hentet.....

MVH

Fra : Ivan [7100]

Dato : 26-03-05 18:14

> [...]
det
> en forkert version af cs jeg har hentet.....

Den sidste jeg spillede før jeg skiftede til css var v. 1.6. Så du skal have
hentet endnu en update....

Fra : sls

Dato : 26-03-05 19:20

"Futte" <nej da> skrev i en meddelelse
> [...]
> den vil updatere cs men der får jeg en fejl om et lib den ikke kan finde,
> er det en forkert version af cs jeg har hentet.....

Du skal hente Steam, og oprette en konto der (gratis)
http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=55015

Mvh Sid

Fra : BuFFerz

Dato : 26-03-05 20:08

Nyeste version er 1.6 (til Half-Life 1)

Du skal hente og spille via Steam
http://www.steampowered.com/?area=getsteamnow

På et tidspunkt spørger steam efter din cd key - den indtaster du - og så er
du igang med Counter-Strike

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-05 08:27

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.steampowered.com/?area=getsteamnow
>
> På et tidspunkt spørger steam efter din cd key - den indtaster du - og så

Det er gjort men hvorfor står den og henter med ca 100kb/sec når jeg ikke
spiller bliver nød til at lukke steam helt ned

Fra : sls

Dato : 27-03-05 10:21

"Futte" <nej da> skrev i en meddelelse

> "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse

> Det er gjort men hvorfor står den og henter med ca 100kb/sec når jeg ikke
> spiller bliver nød til at lukke steam helt ned

Den henter opdateringer, eller preloader nye spil.
Højreklik på steam ikonet, nede i højre hjørne, og vælg monitor, så kan du
se hvad den laver, og evt. slå det fra.

Mvh Sid

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-05 22:51