Berenth Hoff og Hedevig Frideriche Hoff i ~
Fra : Preben

Dato : 26-03-05 17:18

Bernhard/Berenth Hoff gift med Hedevig Frideriche Hoff
er gift omkring 1824. Ifølge Family Search fik de mellem 1825 og 1839 8
børn.

Berenth Hoff var urmager i Trondheim.

De blev muligvis viet i Danmark:
BERNTH HOFF - International Genealogical Index
Gender: Male Marriage: 28 MAY 1823 Frue Kirke Or Vor Frue Kirke, Kobenhavn,
Kobenhavn, Denmark

Er der nogen, som har forsket i denne slægt??

Fra : Bodil Madsen

Dato : 26-03-05 20:58

Jeg har noget om en slægt Hoff fra Falkerslev på Falster, hvor der også er
en forbindelse til Norge. Slægten er ikke min egen, men er resultatet af en
undersøgelse om en negerslave fra Vestindien.
Jeg kan sende dig en fil med mine notater.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Preben

Dato : 27-03-05 10:57

Du skal have tak for tilbudet. Jeg vil gerne modtage dine notater.
Da der er mange Hoff-slægter, som har familie både i Danmark og Norge, så
det behøver ikke at være den Hoff-slægt jeg efterlyser.
Men man har jo lov til at være heldig ind i mellem.
Med venlig hilsen Preben Nørgaard

Fra : Bodil Madsen

Dato : 27-03-05 18:45

Har svaret Preben direkte.