LARS RASMUSSEN født i Hesselager 1812
Fra : Henry

Dato : 26-03-05 17:06

Jeg søger forældrene til min ane Lars Rasmussen, født i Hesselager, Gudme
Herred, Svendborg Amt. Da kirkebogen er brændt har jeg ikke kunnet finde
disse data.
Hans data er: født i Hesselager 3.11.1812, konfirmeret i Frørup 1827,
tjenestekarl i Svendborg 1845, gift 18.12.1847 i Gudbjerg med Gjertrud Marie
Rasmusdatter. Herefter boede han i Gudbjerg, hvor han døde 3.10.1891.

Jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen kan sætte mig på sporet af
forældrene til ham.

Med venlig hilsen
Henry Madsen

Fra : Baertel

Dato : 28-03-05 12:19

"Henry" <henrymadsen@skummel.stofa.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Rasmusdatter. Herefter boede han i Gudbjerg, hvor han døde 3.10.1891.
>
> Jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen kan sætte mig på sporet af

Har Lars Rasmussen søskende?
Har du ledt i FT?

Der er nogle stykker i folketællingerne som passer, men uden andre
oplysninger er det svært.

Mvh
baertel

Fra : Henry

Dato : 28-03-05 18:23

Jeg kender hverken søskende eller forældre. Han huserer flere steder på Syd-
og Østfyn inden han ved ægteskabet slår sig ned i Gudbjerg. Da det er et
almindeligt navn kan han ikke identificeres i FT før 1845, hvor han som sagt
er i Svendborg.

Hilsen
Henry