VB6 setup på Dansk er det muligt ??
Fra : Tommy Westerdahl Chr~

Dato : 26-05-01 10:26

Hejsa

Er det muligt at få installationsprogrammet på dansk, da mange af mine
program-brugere ikke kan engelsk??

MVH

Tommy

Fra : Allan R.

Dato : 26-05-01 15:50

Kan du ikke selv lave et setupprogram?

Fra : Bjørnar Nilsen

Dato : 27-05-01 10:51

Carl E. Lindstrøm har tidligere postet denne meldingen på
dk.edb.programmering.basic.visual-basic

Prøv at læse denne artikel

http://www.vbworld.com/misc/customsetup/

mvh

Carl E. Lindstrøm

------------------------------------

"Tommy Westerdahl Christensen" <twc@os.dk> skrev i melding

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 27-05-01 16:51

Hej Tommy

> Er det muligt at få installationsprogrammet på dansk, da mange af mine
> program-brugere ikke kan engelsk??

Setup & Deployment wizard kan modificeres så al tekst i setup'en skrives på
dansk. Det eneste du skal gøre er at rette teksten i res filen til dansk, og
du har et dansk setup program. En af mine venner, Peer Larsen, har allerede
gjort dette. Gå ind på www.vdklub.dk . Setup programmet er kun tilgængelig
for medlemmer, men hvis du skriver til Peer Larsen, redaktøren i klubben, så
er jeg 100% sikker på at han vil sende det til dig.

Hilsen/Best Regards
Kim Pedersen, vbCode Magician
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm
ICQ: 62990889