WOW - problemer efter installering af patc~
Fra : jakob

Dato : 25-03-05 13:53

Hej!
Da jeg loggede ind i dag installerede spillet en ny patch. Når jeg nu
prøver at logge ind kommer der en boks frem hvor der står "Realm
Selection" Listen med Realms er dog tom, og når jeg trykker cancel ryger
jeg bare tilbage til login billedet. Er der nogen der ved hvad der er sket?

Jakob

Fra : Erik

Dato : 25-03-05 14:57

jakob wrote:
> [...]
> jeg bare tilbage til login billedet. Er der nogen der ved hvad der er sket?

Ja, serverne er ikke oppe endnu.

--
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 15:10

On Fri, 25 Mar 2005 13:53:06 +0100, jakob <jtonospam@mail.dk> wrote:

> [...]
>jeg bare tilbage til login billedet. Er der nogen der ved hvad der er sket?

Hver fredag formiddag (fra 0700 til 1100) er serverne nede på grund af
vedligeholdelse. Men det har åbenbart ikke kørt helt som planlagt. I
forum skriver de også, at serverne vil være nede i længere tid end
normalt. Men ikke med noget estimat på, hvornår de regner med, at de
kører igen.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Ding-Dong

Dato : 25-03-05 15:16

Claus Nielsen skrev i en meddelelse
> [...]
> forum skriver de også, at serverne vil være nede i længere tid end
> normalt. Men ikke med noget estimat på, hvornår de regner med, at de

De har annonceret at vedligeholdelsestiden ville være udvidet idag.
Med spilsom hilsen

Ding-Dong