Købekontrakt
Fra : Preben Christensen

Dato : 25-03-05 12:01

Hej

Er der nogen her der ligger inde med en købekontrakt til båd
eller ved et sted på nettet man kan hente en gratis, jeg ved de findes til
biler og motorcykler, så mon ikke også der findes en til en båd

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-03-05 12:07

"Preben Christensen" <dunder@pc.dk> skrev

> Er der nogen her der ligger inde med en købekontrakt til båd
> eller ved et sted på nettet man kan hente en gratis, jeg ved de findes til
> biler og motorcykler, så mon ikke også der findes en til en båd

Der ligger en på dansk sejlunions hjemmeside...

Claus

Fra : Henning

Dato : 25-03-05 12:19

2 sekunder på Google
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=k%C3%B8bekontrakt+b%C3%A5d

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-03-05 12:21

> [...]

> eller ved et sted på nettet man kan hente en gratis, jeg ved de findes til
> biler og motorcykler, så mon ikke også der findes en til en båd

Jeg kom lige i tanke om, at jeg selv har lagt en til DL sidste gang, nogen
spurgte

www.myboat.dk/koebekontrakt_baade.pdf

Claus

Fra : Preben Christensen

Dato : 25-03-05 14:30

Hej

Mange tak Til Henning, Steffen Skov og Claus Tersgov
Det var lige det jeg skulle bruge
God påske til jer og forhåbentlig god arbejdslyst

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen

Fra : Steffen Skov

Dato : 25-03-05 12:20

"Preben Christensen" <dunder@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller ved et sted på nettet man kan hente en gratis, jeg ved de findes til
> biler og motorcykler, så mon ikke også der findes en til en båd

Hej Preben
Jeg har lagt et eksempel fra DS i dk.binaer "brugt båd"
Hilsen
Steffen

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 25-03-05 19:04

"Preben Christensen" skrev i en meddelelse

> [...]
> eller ved et sted på nettet man kan hente en gratis, jeg ved de findes til
> biler og motorcykler, så mon ikke også der findes en til en båd

Den blev du da hurtigt træt af. Var det ikke lige for et øjeblik siden du
hentede toldkrydseren i Mariager !!

MVH
Alvin

Fra : Steffen Skov

Dato : 25-03-05 23:28

"Alvin A. Bang" <alvinbang@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Den blev du da hurtigt træt af. Var det ikke lige for et øjeblik siden du
> hentede toldkrydseren i Mariager !!
>
> MVH
> Alvin
Det var jo ikke det manden efterlyste. For at bruge et godt brugt ord i
denne gruppe: "Fjols".
God Påske og arbejdslyst
Har heldigvis sejlet i ferien fra Århus til Ebeltoft og vise versa i egen
båd (flydende).
Steffen

Fra : Torben Bach

Dato : 26-03-05 00:01

Steffen Skov wrote:
> [...]
> i denne gruppe: "Fjols".
> God Påske og arbejdslyst
> Har heldigvis sejlet i ferien fra Århus til Ebeltoft og vise versa i

Hej Steffen
Det er ikke lige din genre det der med "Fjols"
Lad andre om det. Du har dog igennem tiden bidraget på en mere positiv måde.
Det er da OK at tænke sådan om det ene eller andet indlæg, men at
sende/skrive det - uanset hvor irriteret, du måtte være, gør kun ondt værre
i denne gruppe, hvor der er mere end rigeligt af den slags.

Dit bidrag her var/er prisværdigt. Købekontrakten er lagret i en passende
mappe her på min computer i det tilfælde, at fru Kaptajnen går med på tanken
om at anskaffe et større skiv.

Mvh
Torben
--
Husk at *hvis* du vågner -
er hver morgen den første dag

Fra : Steffen Skov

Dato : 26-03-05 00:55

"Torben Bach" <tsbachfjern@nyka.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Dit bidrag her var/er prisværdigt. Købekontrakten er lagret i en passende
> mappe her på min computer i det tilfælde, at fru Kaptajnen går med på

Ja du har ganske ret i at mit sure opkog kom til overtryk. Men nogen gange
bliver jeg bare gal.
Har fru Kaptajnen ikke nogle børn eller børnebørn eller måske en anden
krævende afledningsgenstand? Nej DET var bare en vits.
Jeg håber I får en for jer passende båd - og måske kan vi mødes derude.
Hilsen
Steffen

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 26-03-05 09:08

"Steffen Skov" skrev i en meddelelse ..
> "Alvin A. Bang" <alvinbang@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

SNIP
> Det var jo ikke det manden efterlyste. For at bruge et godt brugt ord i
> denne gruppe: "Fjols".
SNIP

Kære Steffen

Tak for din umiddelbare og dybtfølte respons. Da du er så venlig at hjælpe
mig med hvad jeg må og hvad jeg ikke må så giv mig lige et link eller citat
fra fundatsen eller lignende, som jeg kan læse og lære udenad så jeg ikke
gentager fejlen og nøder dig til at give mig en sviner.....for jeg ved at
det gør ondt på dig.
Jeg troede af hele mit hjerte at jeg gerne måtte spørge Preben om han var
ved at sælge sin båd. Jeg fulgte med i hele bådens "tilblivelse" fra køb,
identificering(i dk.binæer), transport, bådplads så det var af ren og skær
venlighed/interesse.
Jeg bruger desværre ikke ukvemsord som dig, idet vi åbenbart er opdraget
forskelligt, men når blodtrykket er faldet så giv mig venligst omtalte ref.
gerne i min mail, hvis du ikke vil trætte alle de andre som kender alle love
og regler. Husk det nu, idet jeg er en smule rundforvirret, idet jeg troede
at dette var en gruppe hvor man kunne diskutere sejlads.
Hvorfor mon der er mange, som skriver at der er flere som undgår denne
gruppe for at undgå at blive "rundbarbet". Det betyder intet for mig, idet
jeg har en god overhøjde så hvis det kan hjælpe dig så må du gerne maile mig
nogle flere ukvemsord. På denne måde undgår vi at trætte de andre med
unødvendige ubehagelige indlæg.

MVH
Alvin

Fra : Steffen Skov

Dato : 26-03-05 10:04

> [...]
> mig nogle flere ukvemsord. På denne måde undgår vi at trætte de andre med

Kære Alvin og andre
Tak fordi I sætter mig på plads. Min galde løb fra mig. Jeg havde ikke været
"på" et par dage. Jeg var lige kommet hjem efter et par afstressende dage på
vandet. Dk.fritid.sejlads skal jeg bare læse hver dag, da her er så megen
god debat og gode råd, men da jeg havde brugt en times tid på at læse de
meget useriøse indlæg, der intet har med sejlads at gøre - ja, så.... Jeg
kom til at tænke på, om der nu kom nogen fra en anden planet for at studere
menneskets historie, så skulle de bare læse i denne nyhedsgruppe, for at
forstå hvorfor, verdenshistorien er beskrevet via krig og ufred og ikke
medmenneskelig forståelse.
Jeg kan ikke trække det skrevne tilbage, og da der skal 10 gode handlinger
til at opveje en dårlig, har jeg et arbejde for an mig.
God Påske og med beklagelse fra mig
Steffen

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 26-03-05 14:53

> [...]
> Jeg kan ikke trække det skrevne tilbage, og da der skal 10 gode handlinger
> til at opveje en dårlig, har jeg et arbejde for an mig.
SNIP

Jeg kender det der ryger en finke af/på panden. Som du kan se smed jeg selv
en på panden og hidsede mig op. En NG er det sværeste sted at være morsom,
ironisk, fræk mv. mv. så alt der kan vil blive tolket vil blive tolket alt
efter modtageens perception. Fortsat god påske.
Mvh
Alvin

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-03-05 10:27

> [...]

> identificering(i dk.binæer), transport, bådplads så det var af ren og skær

Du har tilsyneladende overset, at han er nødsaget til at sælge sit skiv pga
sygdom. Han skriver jo selv, at han har en dårlig ryg...

Alligevel konkluderer du ganske bramfrit med dobbelte udråbstegn, at det
blev han hurtigt træt af!

Det er da mere eller mindre en hån...

Claus
--
Laver du dine egne musik CD'er? Bruger du MP3 filer?
Optager du radio og musik på din computer?

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 26-03-05 15:03

"Claus Tersgov" skrev i en meddelelse.

> [...]
> sygdom. Han skriver jo selv, at han har en dårlig ryg...
>
> Alligevel konkluderer du ganske bramfrit med dobbelte udråbstegn, at det

Fair nok.... jeg har igen læst hele tråden og kan ikke se at der er
rygproblemet, hvorfor dette må være fra en tidligere tråd. Hån er
overhovedet ikke en del af mit tankegods så det var/er ikke hensigten.
Mvh
Alvin

Fra : Preben Christensen

Dato : 26-03-05 20:06

Hej

Jeg har sat min båd til salg, ja jeg havde den i kort tid.
Jeg har rygproblemer (slidgigt) som er blevet værre, derfor.

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen