DOOM3 crack til sidste bane
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-03-05 08:53

ved nogen hvor jeg finder sådan en, jeg har prøvet mange gange nu at
skyde ham megadjævlen men har opgivet, har ikke tålmodighed da jeg
ikke har så meget tid til at spille så gidder jeg ikke bruge al min
tid på ham

hvem har en crack så jeg er usårlig, så jeg lige kan få vundet og se
hvordan det slutter. på forhånd tak .

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 25-03-05 09:09

Jadav!

Du skal skyde de små monster og når du har skudt 3 af dem skal du bruge
soulcube mod den store fætter, jeg kan ikke huske hvor mang gange du skal
bruge soulcube mod ham, måske 3-4 gange, det er faktisk meget let, du SKAL
bare løbe hele tiden!

Det hjælper IKKE at skyde på den store fætter med andet end soulcuben.

God jagt!

Mvh.
Hans Nikolajsen

"Punish the deed, not the breed" <skriv@ikke_til_denne_mail.com> skrev i en
meddelelse news:0ng741l9fqb8515csm2b4a45buf3m7g1hu@4ax.com...

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-03-05 09:59

On Fri, 25 Mar 2005 09:09:17 +0100, "Hans Nikolajsen"
<hans1967PRUT@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>bare løbe hele tiden!
>
>Det hjælper IKKE at skyde på den store fætter med andet end soulcuben.

jammen jeg har prøvet en million trilliard gange de små monstre
bliver ved med at hoppe op fra dybet

Fra : Kim2000

Dato : 26-03-05 12:35

> jammen jeg har prøvet en million trilliard gange de små monstre
> bliver ved med at hoppe op fra dybet

Tryk på CTRL - ALT og ½ tegnet, skriv god (for uendelig energi), GIVEALL
for at få alle våben, hvis det fortsat ikke lykkes så gå ind på
http://www.damat.dk/Computer/spil/Spilanmeldelser-samlet.htm (min side)
hvor du kan finde navnene på samtlige kort i spillet samt et par andre
snydekoder til spillet.

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 28-03-05 13:28

On Sat, 26 Mar 2005 12:34:35 +0100, "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk>
wrote:

> [...]
>http://www.damat.dk/Computer/spil/Spilanmeldelser-samlet.htm (min side)
>hvor du kan finde navnene på samtlige kort i spillet samt et par andre

DET VIRKEDE MED GODMODE OG GIVEALL MEN HAN VIL STADIG IKKE DØ DER MÅ
VÆRE EN FEJL I SPILLET   hov det blev lidt stort sorry men nu har jeg
tømt alt ammo i ham 3 gange og sidet her i sofaen hvor motorsaven bare
savede i ham i et 15min og intet er sket det må være en fejl jeg
opgiver inden jeg smadrer et eller andet

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 28-03-05 14:14

Jadav!

Jeg har ellers skrevet det i mit første svar, jeg gentager.
Den store djævle eller hvad han nu er, og nu kommer det:

han kan KUN dræbes med SOUL-CUBE!

Jeg gentager igen igen:

Han kan kun dræbes med soul-cube!

og så er det ikke engang løjen.

(c:

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 29-03-05 18:45

On Mon, 28 Mar 2005 15:13:56 +0200, "Hans Nikolajsen"
> [...]

>Jeg har ellers skrevet det i mit første svar, jeg gentager.
>Den store djævle eller hvad han nu er, og nu kommer det:

men er det mig der er totalDOOM3mongol eller er soulcuben ikke den
store gun man har ? hvad fanden er soulcube ? har jeg spillet hele
spillet uden at vide det mon ? hmm

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 29-03-05 19:29

Jadav.

http://doom3.filefront.com/info/Weapons

http://dailyrush.dk/fps/boards/2246/topics/29151/

Hvis du ikke har fundet den, så har du et problem!

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 29-03-05 19:56

On Tue, 29 Mar 2005 20:28:30 +0200, "Hans Nikolajsen"
<hans1967PRUT@stofanet.dk> wrote:

>Jadav.
>
>http://doom3.filefront.com/info/Weapons
>
>http://dailyrush.dk/fps/boards/2246/topics/29151/
>
>Hvis du ikke har fundet den, så har du et problem!

haha den havde jeg fundet men har aldrig brugt den før nu nå men
jeg har klaret mig igennem spillet uden den lige indtil sidste bane
er der noget med at der kommer en udvidelsespakke til spillet
snart ?

ps : tak for hjælpen

Fra : Kim2000

Dato : 28-03-05 20:28

> [...]
> savede i ham i et 15min og intet er sket det må være en fejl jeg
> opgiver inden jeg smadrer et eller andet

På samme side er der også et link til en komplet gennemgang af spillet,
der må der være en komplet guide til hvordan man udrydder svinet
langt er jeg slet slet ikke kommet selv. Faktisk synes jeg spillet er
lidt overvurderet, bevares et godt spil, men slet ikke noget har fået
mig til at juble og skrige højt af glæde, men måske er jeg bare ved at
blive voksen

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 26-03-05 15:47

Jadav!

Ja, de bliver ved med at komme og, men hvad med den store fætter, får du
skudt på ham med din soulcube ?????