Tegnebog er låst
Fra : Susie Sørensen

Dato : 24-03-05 17:53

Hej i gruppen

Jeg har en nokia 6230 og oprettet et password til tegnebogen. nu er jeg i
den uheldige situation at jeg ikke kan huske koden. Hvad gør jeg for at
finde den??

Venlig hilsen
Susie

Fra : Thomas G

Dato : 24-03-05 19:38

> Jeg har en nokia 6230 og oprettet et password til tegnebogen. nu er jeg i
> den uheldige situation at jeg ikke kan huske koden. Hvad gør jeg for at
> finde den??

Med mindre du kan finde ud af at hacke kode/telefonen kan du ikke gøre noget
.... det er jo hele pointen med at den er beskyttet af en kode.
Hvis man bare kunne gøre noget smart for at få fat i koden var der ingen
point i at beskytte den.

hilsen Thomas G

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 24-03-05 20:13

Hej Thomas G
I manualen er der en vejledning til hvordan man nulstiller tegnebogen.
Alt indhold ryger ved samme lejlighed. Desværre.
Venlig hilsen
Gert

Fra : Henrik Jensen

Dato : 26-03-05 07:40

Du kan ikke få koden oplyst... Eneste umiddelbare løsning er en
softwareupdate, og derefter at vælge en kode du kan huske...

Henrik