defrafmentering ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 24-03-05 11:02

hej kan nogen sige mig om der er forskel på at defragmentere sit
C-drev hvor Windows ligger, imens der kører en mediaplayer i
baggrunden og der samtidig kører en screensaver, eller er hvis der
intet kører ? eller er det helt ligemeget finder defragmenteringen
selv ud af at ryde op under alle omstændigheder ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-03-05 15:19

Punish the deed, not the breed skrev:

> [...]
>C-drev hvor Windows ligger, imens der kører en mediaplayer i
>baggrunden og der samtidig kører en screensaver, eller er hvis der

Der bør ikke køre nogle programmer når man defragmenterer, den
vil i langt de fleste tilfælde gå i stå, når den til de filer,
der er i brug og starte forfra.

Fut: news:dk.edb.system.ms-windows, hvor spørgsmålet hører hjemme
og svar herpå bringes.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 24-03-05 20:35

On Thu, 24 Mar 2005 15:19:14 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
>http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
>af nyhedsgrupperne,
>så er news:dk.velkommen den rette gruppe.

tak jeg prøver at læse i den ng istedet for