En lille ny
Fra : MGA

Dato : 24-03-05 08:28

Imorgen er dagen hvor Kali skal vågne alene for sidste gang. Kl. 11 kører vi
til Arden og henter den nye, som skal hedde Mare. Vi er så spændt, især er
jeg spændt, jeg har den følelse jeg havde da jeg var barn før juleaften.
Det kan bare ikke blive fredag hurtigt nok!

Kameraet er ladet op og det samme er videoen og det er påske og vi har
masser af tid til at nyde at være en familie på 4 i stedet for 3.

....og jeg skal nok lige linke når jeg har billeder fra de første dage

Mette

Fra : Carola

Dato : 24-03-05 13:09

Hej!
Neeijjj hvor lyder det da dejligt....kender selv følelsen af at det ikke går
hurtigt nok....
Hvad er det for en hund du har og hvilken skal du have??
Har selv 2 stk og jeg nyder dem begge.....held og lykke med den lille ny....
Carola

Fra : MGA

Dato : 24-03-05 13:48

"Carola" <Carola@_fjernes_smorawski.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad er det for en hund du har og hvilken skal du have??
> Har selv 2 stk og jeg nyder dem begge.....held og lykke med den lille

Det er en Yorkshire Terrier og det er også sådan en vi skal have - så de kan
have glæde af hinanden.
Du kan møde hende vi har nu her: http://www.metteogthomas.dk/hund/hund.htm

Tak :)

Mette

Fra : qfha

Dato : 25-03-05 11:38

Det er pragtfuldt at få en ny hvalp, held og lykke med den, og nyd den
superunderholdning det er at have flere hunde i huset.

http://www.kandu.dk/

Fra : nusta

Dato : 26-03-05 10:38

Hej Mette.

Tillykke med den lille ny. Jeg har været inde og læse Kali's dagbog.
Hvor er den bare fed. Og sikke en dejlig og livlig hund I har der. Og
den har jo også humor.

jeg glæder mig til at læse mere i den når Kali's nye ven kommer til.

Hilsen

Dorthe

http://www.kandu.dk/