Firefox 1.0.2 Dansk er kommet
Fra : Morten Bowman

Dato : 23-03-05 21:52

Hejsa
Så er den kommet - og nu kan jeg overhovedet ikke browse!? Ikke en eneste
side vil den hente!
Sådan noget lort at sende ud!

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-03-05 22:34

Hej

> Så er den kommet

Tak for oplysningen

>og nu kan jeg overhovedet ikke browse!? Ikke en eneste side vil den hente!

Her virker den fint uden problemmer

> Sådan noget lort at sende ud!

Hmmm. Den fungrerer da fint hos mig, så det er ikke browseren der er galt
med

Mvh Poul

Fra : Morten Bowman

Dato : 23-03-05 22:38

On Wed, 23 Mar 2005 22:33:38 +0100, "Poul Johannsen" <poul_jo@privat.XX>
wrote:

> [...]
>
>Her virker den fint uden problemmer

>Hmmm. Den fungrerer da fint hos mig, så det er ikke browseren der er galt

Det vil jeg nu mene. Afinstallerede helt og lavede en clean install af 102 -
samme problem. Afinstallerede igen og installerede 101 - no problem.
Jeg har et næsten "rent" system og derfor ikke meget der kan konflikte. Men
den må være uenig med et eller andet poå min pc?
Havde du nogle temaer/udvidelser installeret?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-03-05 22:54

Hej

> [...]
> Men
> den må være uenig med et eller andet poå min pc?
> Havde du nogle temaer/udvidelser installeret?

Ja jeg bruger et tema og har nogle udvidelser installeret, da jeg
opgraderede. Som sagt virker browseren uden problemmer.

Mvh Poul

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-03-05 22:39

Morten Bowman skrev:

> Så er den kommet - og nu kan jeg overhovedet ikke browse!? Ikke en eneste
> side vil den hente!

Hvordan har du installeret? Har du lagt en dansk udgave oven på en
engelsk? Har du haft Firefox kørende mens du installerede opdateringen?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-03-05 23:15

Kører med den engelske udgave - som virker fint. Dog virker ikke alle
java-ting lige godt....

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-03-05 23:30

Karsten Jensen skrev:

> Kører med den engelske udgave - som virker fint. Dog virker ikke alle
> java-ting lige godt....

Jeg har netop lagt opdateringen (den engelske) ind via Firefox's
autoupdate (New Updates available). Det fungerede gnidningsløst.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-03-05 12:17

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

>Firefox's autoupdate (New Updates available)

Den funktion kan jeg ikke finde i min 1.0.1.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 24-03-05 12:22

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Den funktion kan jeg ikke finde i min 1.0.1.

Nej jeg måtte også lede lidt: Funktioner->Indstillinger->Avanceret (rul
ned)

Mikkel

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-03-05 20:56

Mikkel Møldrup-Lakjer skrev:

>Nej jeg måtte også lede lidt: Funktioner->Indstillinger->Avanceret (rul
>ned)

Heureka! Tak! Funker uden problemer, både download, install og
bagefter.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-03-05 14:43

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

>Jeg har netop lagt opdateringen (den engelske) ind via Firefox's
>autoupdate (New Updates available). Det fungerede gnidningsløst.

Jeg prøvede ved den foregående opdatering og nu igen. Det virker
ikke på mit system. Jeg får meddelelsen at der er en opdatering,
og der kommer en rød pil på værktøjsbjælken, men hvis jeg
aktiverer den, kommer der bare en grå boks med en roterende
stjernecirkel. Den bliver stående til jeg lukker den ned, og der
er ingen netaktivitet.

--
Bertel

Fra : BJ Denmark

Dato : 01-04-05 11:44

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> aktiverer den, kommer der bare en grå boks med en roterende
> stjernecirkel. Den bliver stående til jeg lukker den ned, og der

Funktioner - Indstillinger - Webmuligheder - Sæt flueben i "Tillad websteder
at installere software".

....det hjalp hos mig.

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-04-05 16:18

BJ Denmark skrev:

>Funktioner - Indstillinger - Webmuligheder - Sæt flueben i "Tillad websteder
>at installere software".

Der var den jo. Tak.

--
Bertel

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-03-05 17:51

On Wed, 23 Mar 2005 23:15:00 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>Kører med den engelske udgave - som virker fint. Dog virker ikke alle
>java-ting lige godt....

Jeg har også en mistanke til at det kunne være java der er problemet. Det er
nemlig det eneste nye på min maskine (java er opdateret til 5.0 update 2)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-03-05 17:17

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jeg prøvede ved den foregående opdatering og nu igen. Det virker
> ikke på mit system.

På min arbejdsmaskine kom der besked i går aftes. Nederst i højre
hjørne dukker en gul "puslespilsbrik" op med beskeden "New Updates
available" (eller noget lignende). Klikker man så på den,
undersøger Firefox hvad der er tilgængeligt af opdateringer (her
1.0.2) og man kan så vælge at hente den med det samme.

På min hjemmemaskine er der her en dags tid efter udgivelsen ikke
dukket nogen besked op af sig selv. Et forceret opdateringstjek
(Options => Advanced => Software Update => Check Now) gav til
gengæld resultat.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-03-05 17:52

On Wed, 23 Mar 2005 22:38:34 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Hvordan har du installeret? Har du lagt en dansk udgave oven på en
>engelsk? Har du haft Firefox kørende mens du installerede opdateringen?

Jeg har prøvet alle mulige kombinationer.
Nope dansk til dansk og FF var lukket.

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 18:18

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> On Wed, 23 Mar 2005 22:38:34 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen
> <jens@gyros.invalid> wrote:

> Jeg har prøvet alle mulige kombinationer.
> Nope dansk til dansk og FF var lukket.

Hej Morten

Jeg oplever det samme som dig. Jeg har gjort det samme som dig. Men 1.0.1
kan jeg heller ikke længere bruge da den nu er ligeså langsom 1.0.2 'eren

Øv.

Thomas

Fra : Morten Bowman

Dato : 29-03-05 23:13

On Fri, 25 Mar 2005 18:17:32 +0100, "Thomas Olsen" <no spam> wrote:

> [...]
>kan jeg heller ikke længere bruge da den nu er ligeså langsom 1.0.2 'eren

Ja det er sq sur røv! Det er ikke smart med den slags, nu er man jo nødt til
at skifte - ihvertfald til der kommer en ny version :-8

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 23-03-05 23:15

Morten Bowman skrev:

> Så er den kommet - og nu kan jeg overhovedet ikke browse!? Ikke en eneste
> side vil den hente!
> Sådan noget lort at sende ud!

Hmmm - Fungerer ganske udemærket her hos mig.

Mvh. Jan

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-03-05 17:47

On Wed, 23 Mar 2005 21:51:53 +0100, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Hejsa
>Så er den kommet - og nu kan jeg overhovedet ikke browse!? Ikke en eneste
>side vil den hente!
>Sådan noget lort at sende ud!

fungerer fint her, den er enda blevet noget hurtigere til at
bladre rundt, og min win. installation er over 1 år gammel,
med en masse skrammel installeret

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-03-05 20:49

Den 24-03-05 17.47 skrev Kim Hansen følgende:

> fungerer fint her, den er enda blevet noget hurtigere til at
> bladre rundt, og min win. installation er over 1 år gammel,
> med en masse skrammel installeret

Det er sikkert indbildning. Så vidt jeg ved, indeholder Firefox 1.02 kun
et par fejlrettelser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-03-05 21:26

On Thu, 24 Mar 2005 20:49:07 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Det er sikkert indbildning. Så vidt jeg ved, indeholder Firefox 1.02 kun
>et par fejlrettelser.

Nej det er ikke indbildning, jeg har enda været ved at skifte
til IE explorer igen da den var hurtigere end firefox. Så om
der har været noget galt med den "gamle" firefox installation
ved jeg ikke, men den starter hurtigere op og browser
noget hurtigere.