Et par bilspil på vej
Fra : Henrik Sahl

Dato : 23-03-05 21:26

Toca 3 ser da meget pænt ud ->
http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=3763&pic=1

Og Scar har et koncept der lyder til at være lidt anderledes end normalt ->
http://www.tothegame.com/game.asp?id=3816
Og det ser heller ikke helt dumt ud ->
http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=3472&pic=1

Nu må vi så bare håbe på at de også er værd at spille, en ting er grafik
noget andet er spilbarhed, men når nu de ikke lavet GT4 til pc'en så må vi
jo tage hvad der kommer

Mvh
Henrik

Fra : Nicolai

Dato : 23-03-05 22:10

> Nu må vi så bare håbe på at de også er værd at spille, en ting er grafik
> noget andet er spilbarhed, men når nu de ikke lavet GT4 til pc'en så må vi
> jo tage hvad der kommer

Og jeg fatter ikke hvorfor man ikke tager sådan en sællert og laver det til
PC.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 23-03-05 22:17

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Og jeg fatter ikke hvorfor man ikke tager sådan en sællert og laver det
> til PC.

hehe, nej det forstår jeg heller ikke, så vidt jeg ved har alle udgaver
været en succes på Playstion, så de burde da snart vide at de har fat i
noget.

Mvh
Henrik

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 23-03-05 22:25

> [...]
>
> hehe, nej det forstår jeg heller ikke, så vidt jeg ved har alle udgaver
> været en succes på Playstion, så de burde da snart vide at de har fat i

Det har noget at gøre med, at de gerne vil sælge en helvedes masse
Playstations, og det er jo lykkedes ganske fint.

/Ole

Fra : Henrik Sahl

Dato : 24-03-05 00:02

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> wrote in message
> eg fatter ikke hvorfor man ikke tager sådan en sællert og laver det

> Det har noget at gøre med, at de gerne vil sælge en helvedes masse
> Playstations, og det er jo lykkedes ganske fint.

Men det er ikke de samme der laver GT4 og Playstation, så om de sælger PC-
eller Plasystionspil burde vel være lige gyldigt.

Mvh
Henrik

Fra : Iddqd

Dato : 24-03-05 00:23

Henrik Sahl wrote:

> Men det er ikke de samme der laver GT4 og Playstation, så om de sælger PC-
> eller Plasystionspil burde vel være lige gyldigt.

Hvorfor tror du ikke der er samme koncern?

Se bare denne smøre fra den officielle GT4 side:

© 2005 Sony Computer Entertainment Inc. All manufacturers, cars, names,
brands and associated imagery featured in this game are trademarks
and/or copyrighted materials of their respective owners. All rights
reserved. Any depiction or recreation of real world locations, entities,
businesses, or organizations is not intended to be or imply any
sponsorship or endorsement of this game by such party or parties.
"PlayStation", the "PS" Family logo and "PDI logo" are registered
trademarks and Gran Turismo is a trademark of Sony Computer
Entertainment Inc. The Drive of Your Life is a registered trademark of
Sony Computer Entertainment America Inc. "Live in Your World. Play In
Ours." is a registered trademark of Sony Computer Entertainment America
Inc. The Sony Computer Entertainment logo is a registered trademark of
Sony Corporation.
----------

Mvh

Bruno

Fra : Henrik Sahl

Dato : 24-03-05 00:33

"Iddqd" <dont@use.this.adress.ever> wrote in message

> [...]
> Entertainment America Inc. The Sony Computer Entertainment logo is a
> registered trademark of Sony Corporation.

Jeg så blot at udviklerne var Polyphony D. og ikke Sony.

Mvh
Henrik

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 24-03-05 08:48

"Henrik Sahl" <sahl@FJERNDETHERsnaps.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg så blot at udviklerne var Polyphony D. og ikke Sony.

Poly er Sony. Så simpelt er det.

/Kenneth Iversen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-03-05 11:14

Nicolai wrote:

> Og jeg fatter ikke hvorfor man ikke tager sådan en sællert og laver det til
> PC.

Fordi så er der ingen der gider spille det på konsol og så sælger man jo
ikke konsoller.. ;)

Fra : Iddqd

Dato : 24-03-05 00:01

Henrik Sahl wrote:
> [...]
> http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=3763&pic=1
>
> Og Scar har et koncept der lyder til at være lidt anderledes end normalt ->

Eh, jeg synes det fremgår at være et XBOX spil! Hvor ser du det også
kommer til PC?

> Nu må vi så bare håbe på at de også er værd at spille, en ting er grafik
> noget andet er spilbarhed, men når nu de ikke lavet GT4 til pc'en så må vi
> jo tage hvad der kommer

Der er masser af andet godt. Fx. er der mods til mange af de gamle der
giver mega meget gameplay for 0 kroner - kig bare på fx. SportsCar GT.

Mvh

Bruno

Fra : Henrik Sahl

Dato : 24-03-05 00:30

"Iddqd" <dont@use.this.adress.ever> wrote in message

> Eh, jeg synes det fremgår at være et XBOX spil! Hvor ser du det også
> kommer til PC?

http://www.tothegame.com/game.asp?id=3816

PCCDROM står der i højre side.

> Der er masser af andet godt. Fx. er der mods til mange af de gamle der
> giver mega meget gameplay for 0 kroner - kig bare på fx. SportsCar GT.

Tjaa, det er jo smag og behag.

Mvh
Henrik

Fra : Henrik Sahl

Dato : 24-03-05 14:48

"Henrik Sahl" <sahl@FJERNDETHERsnaps.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=3763&pic=1
>
> Og Scar har et koncept der lyder til at være lidt anderledes end

Jeg fandt lige et til Juiced -> http://www.tothegame.com/game.asp?id=3083 og
en demo http://www.3dgamers.com/news/more/1096481287/

Jeg så lige at Toca 3 udkommer i Q4 2005, der er lidt lang tid til.

Mvh
Henrik