S700i og kameralyd
Fra : BorreBoy

Dato : 23-03-05 07:44

Hej.

Jeg har firmware ver. R3B.
Når jeg sætter telefonen på lydløs, og tager et billede, er der ikke lyd på.
Jeg har hørt, at med ver. R3K, er der kameralyd på, selvom telefonen er sat
til lydløs.
Er der nogen, der kan af- eller bekræfte det?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-03-05 09:23

> [...]
sat
> til lydløs.
> Er der nogen, der kan af- eller bekræfte det?

Jeg har R3K004, og ingen kameralyd når min telefon er på lydløs.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Insight Data

Dato : 23-03-05 11:15

Kameralyden plejer at at være sat til i en ny S700 med R3K004, også selvom
du har sat telefonen på lydløs.
Det er dog ikke det store problem at lave om på, kik evt på www.dkunlock.dk

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : Kim

Dato : 23-03-05 15:42

"Insight Data" <Mail@InsightData.dk> skrev i en meddelelse
> Kameralyden plejer at at være sat til i en ny S700 med R3K004, også selvom
> du har sat telefonen på lydløs.
> Det er dog ikke det store problem at lave om på, kik evt på
> www.dkunlock.dk

Øhh..Kan ikke finde noget om kameralyd på det site ??

Mvh, Kim

Fra : BorreBoy

Dato : 23-03-05 21:50

"Insight Data" <Mail@InsightData.dk> skrev i en meddelelse
> Kameralyden plejer at at være sat til i en ny S700 med R3K004, også selvom
> du har sat telefonen på lydløs.

Så har jeg både et ja- og nej svar. Skal vi ha' en afstemning? Hvor mange
siger ja, og hvor mange siger nej?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-03-05 23:20

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in message

> "Insight Data" <Mail@InsightData.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så har jeg både et ja- og nej svar. Skal vi ha' en afstemning? Hvor mange
> siger ja, og hvor mange siger nej?

Svaret er at NEJ du kan ikke slå det fra, og den side han henviser til er
folk der kan unlocke og samtidigt ændre i softwaren så lyden forsvinder...

sådan

EOD

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 24-03-05 06:57

> Kameralyden plejer at at være sat til i en ny S700 med R3K004, også selvom
> du har sat telefonen på lydløs.

Jeg har i Telecare fået opgraderet min telefon til R3K004, og jeg har ingen
kameralyd på.

Fra : Truckster

Dato : 01-05-05 14:40

On Thu, 24 Mar 2005 06:57:00 +0100, "Jeppe Vestergaard"
<thismail@isfake.com> wrote:
Jeg har i Telecare fået opgraderet min telefon til R3K004, og jeg HAR
kameralyd på, så det er ingen garanti for at det forsvinder.