Telmore: 75 øre
Fra : Nicolai

Dato : 22-03-05 16:22

Det var på tide - og lidt overraskende :)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "fri trafik" ikke er nok!

Fra : Jean

Dato : 22-03-05 17:34

Nicolai skrev:
Det var på tide - og lidt overraskende :)

Overraskende måske... men måske det er et udtryk for at Telmore mister
kunder, der gerne vil ringe billigt. Telmore har jo fortsat flere
konkurrenter, der fortsat er en del billigere.. Tele2, CBB og M1. Og nu hvor
flere selskaber tilbyder fri ring for en fast pris... Telia og Sonofon har
også et produkt, som dog ikke bliver markedsført.

Mvh Jean. (trofast Telmore-kunde)

Fra : René Jacobsen

Dato : 23-03-05 22:34

Nicolai wrote:
> Det var på tide - og lidt overraskende :)

75 øre i minuttet? Hvad kostede det før?

Det er jo ikke lige til at se på deres hjemmeside:

"TELMOREs hjemmeside midlertidigt lukket"

René

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-03-05 22:48

Hej

> 75 øre i minuttet? Hvad kostede det før?

80 øre

> Det er jo ikke lige til at se på deres hjemmeside:
>
> "TELMOREs hjemmeside midlertidigt lukket"

De er bare ved at opdaterer. Håber de snart er færdig med det.

Mvh Poul

Fra : -=- JF -=-

Dato : 24-03-05 07:37

"René Jacobsen" <r1@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> 75 øre i minuttet? Hvad kostede det før?

Mener at det var 89 øre.

> Det er jo ikke lige til at se på deres hjemmeside:

Ret beset er det ved også NU-prisen der er interessant?

> "TELMOREs hjemmeside midlertidigt lukket"
Funker nu..

--
Mvh John

-=-Fjern X-erne i min mailadresse-=-

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 24-03-05 08:33

-=- JF -=- wrote:

> Mener at det var 89 øre.

Det var 80 øre.

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de

Fra : René Jacobsen

Dato : 24-03-05 10:15

Rainer Schöbe wrote:

> Det var 80 øre.

Så nu er deres minutpris "kun" 15% dyrere end Unotel mod 23% før
prisnedsættelsen.

Man må sige tiden at hvor Telmore var fit for fight i konkurrencen om at
levere gode ydelser til den laveste pris for længst er overstået.

René

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 11:52

René Jacobsen wrote:

> [...]
>
> Man må sige tiden at hvor Telmore var fit for fight i konkurrencen om
> at levere gode ydelser til den laveste pris for længst er overstået.

Ja.... man kan ikke lade være med at tænke TDCmore ...

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-03-05 18:54

> Man må sige tiden at hvor Telmore var fit for fight i konkurrencen om at
> levere gode ydelser til den laveste pris for længst er overstået.

Nu er det jo også ejet af »Stjæle Danmark«.

-cb

Fra : Georg

Dato : 29-03-05 21:47

> Nu er det jo også ejet af »Stjæle Danmark«.

Tænker I egentlig over, at Telmore skal betale op til 1,20 Kr pr minut
afleveret i fremmed mobilnet? Dèt er jo ikke gratis!

Georg