tiger woods 2005
Fra : Kenneth og Nina

Dato : 22-03-05 09:46

hejsa

jeg har lige købt tiger woods 2005. Jeg har set det hos en ven, men jeg
mangler tiger woods manden når man spiller. jeg kan kun se bolden. hvad kan
der værer galt??

på forhånd tak

kenneth

Fra : TommyF

Dato : 22-03-05 16:29

On Tue, 22 Mar 2005 09:45:34 +0100, "Kenneth og Nina"
<nskj@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>mangler tiger woods manden når man spiller. jeg kan kun se bolden. hvad kan
Mange ting, måske har du valgt et view der udelukker manden og kun
følger/viser bolden, grafik fejl, driver update?

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Brian Hansen

Dato : 22-03-05 16:32

Kenneth og Nina wrote:

> jeg har lige købt tiger woods 2005. Jeg har set det hos en ven, men jeg mangler tiger woods manden når man spiller. jeg kan kun se
> bolden. hvad kan der værer galt??

Hmm, Tiger Woods uden Tiger...
Men et eller andet sted vel værre hvis det var kuglen du ikke ku' se..

Har dog ingen anelse hvorfor, men for at bruge den sædvanlige smøre herinde;
har du opdateret div driver?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Diablo

Dato : 22-03-05 22:04

Prøv evt. at klikke lidt rundt på F-knapperne ellers er view i mange EA spil
C eller V tasten.

/Diablo