Er jeg den eneste "ikke Orange/Telia-kunde~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-03-05 08:47

For en 6-7 år siden købte jeg en Nokia 3210 med et orange abb.

For en 3-4 år siden skred jeg over til Telmore, og har ikke hørt fra Orange
siden.

Idag modtager jeg så en SMS fra TeliaMobile, om jeg har en mail liggende på
myorange, der blot handler om at Myorange bliver til Mymobile.

Da mine relationer forlængst er overstået betragter jeg dette som spam, og
et forsøg på at få budskabet ud, koste hvad det koste vil.

Hvor meget var det nu det kostede Debitel ?

Mvh.

Kim

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 22-03-05 09:48

> [...]

> Da mine relationer forlængst er overstået betragter jeg dette som spam, og
> et forsøg på at få budskabet ud, koste hvad det koste vil.

Det ligner ikke bevidst spam, men nærmere, at dit nummer ved et uheld ikke
er blevet slettet fra listen til udsendelser da du skiftede væk fra Orange.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Martin Schou

Dato : 22-03-05 20:27

> Det ligner ikke bevidst spam, men nærmere, at dit nummer ved et uheld ikke
> er blevet slettet fra listen til udsendelser da du skiftede væk fra
> Orange.

Jeg fik også denne SMS, men det nummer jeg fik den på var ikke mit tidligere
Orange nummer. Men derimod mit CBB nummer.
Men kan ikke huske om de fik det nummer da jeg købte en mobil med orange
abo. (afbestilt for 4 mdr. siden).
Martin

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 24-03-05 17:37

On Tue, 22 Mar 2005 09:47:57 +0100, "Jeppe Vestergaard"
<thismail@isfake.com> wrote:

>Det ligner ikke bevidst spam, men nærmere, at dit nummer ved et uheld ikke
>er blevet slettet fra listen til udsendelser da du skiftede væk fra Orange.

Det er vel bare Telia der har indført deres totale kundedatabase rod i
Orange

mvh
Anders

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-03-05 19:21

Kim Jørgensen skrev den 22-03-2005 08:46:
> [...]
>
> Idag modtager jeg så en SMS fra TeliaMobile, om jeg har en mail liggende på
> myorange, der blot handler om at Myorange bliver til Mymobile.

Tja, jeg ikke engang modtaget en SMS om sammenlægningen.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 23-03-05 22:54

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message

> Tja, jeg ikke engang modtaget en SMS om sammenlægningen.

Send mig dit nummer,. så får du min, det var sikkert meningen du skulle have
haft den *S*

Kim

Fra : Henrik Jensen

Dato : 26-03-05 08:16

Jeg har desværre ikke slev været udsat for det, desværre fordi,
hvis jeg havde, havde jeg også en god grund til at gå amok.
Spam er generelt alt uønsket post, så hvis du i forbindelse med
oprettelsen af dti Orangeabo har sagt ja til at modtage reklamer
og den slags, og dit forhold til firmaet oficielt er opsagt, må
det juridisk betegnes som spam... Godt gået Telia/Orange...