TDC ADSL hvor ligger centralen?
Fra : Tim

Dato : 26-05-01 02:14

Nu har jeg prøvet og kigge efter om jeg kan få ADSL, jeg intaster mit nummer
men alt hvad jeg får er:

"Der er ikke fundet oplysninger. Dette kan skyldes at 5912**** ikke er et
fastnetnummer, er et 80 eller 90 nummer, eller et nummer der ikke tilhører
Tele Danmark"

Det fatter jeg ikke hvorfor skriver den det, jeg mener jeg få skuda en
regning fra TDC? Det virker på Netexpress siden.
Er der en der kan fortælle mig hvor den undercentral ligger hende som jeg
skulle have forbindelse til?

KANON tak for hjælpen igen.

--
Tim Pedersen
tim@vibeholm.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 26-05-01 15:09

On Sat, 26 May 2001 03:14:04 +0200, Tim wrote:
> [...]
>fastnetnummer, er et 80 eller 90 nummer, eller et nummer der ikke tilhører

Hvilken side ?

>Det fatter jeg ikke hvorfor skriver den det, jeg mener jeg få skuda en
>regning fra TDC? Det virker på Netexpress siden.

Der er gået noget galt på den side, skriv til webmaster.

Men hvis det er Bredbånd|ADSL du tjekker, så kan du få det samme steder
som du kan få NetExpress

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Olsen

Dato : 27-05-01 23:31

> "Der er ikke fundet oplysninger. Dette kan skyldes at 5912**** ikke er et
> fastnetnummer, er et 80 eller 90 nummer, eller et nummer der ikke tilhører
> Tele Danmark"

Problemet er helt sikkert en fejl i databasen på TDC hjemmeside, hvis du har
et nummer i denne nummerserie.

Men nu er det heller ikke nok kun at angive fire cifre, for at finde ud af
hvilken central man er tilsluttet.
Fordi,..... mange af de små centraler først kan placeres på landkortet efter
det femte ciffer.

Kom igen, så skal jeg prøve at slå nummerserien op.

Ellers vil der løbende blive udbygget ADSL, selv på de små centraler i den
nærmeste fremtid. (Kender ikke de eksakte dato'er)

Olsen

Fra : Tim

Dato : 02-06-01 21:34

Hej der.

Fedt hvis du lige vil oplyse mig om det, mit nummer er 591211.

Tak for hjælpen

--
Tim Pedersen
tim@vibeholm.dk