Nedlukning efter spil
Fra : Thomas

Dato : 21-03-05 12:00

Hej.

Min datter har netop fået en ny PC, og i den forbindelse bliver der jo
spillet en del af forskellig slags.
Vi har nu fået det problem, som vi aldrig har set før på nogen af familiens
PC'er, at når hun spiller spil som eks.vis Warcraft, Wolfenstein, TheSims
osv. og hun ønsker at forlade spillet, så lukker PC'en hårdt og brutalt ned
og genstarter umiddelbart.
Ingen forvarsel eller lign...

Dette kunne vi jo godt tænke os at ændre hvis det var muligt, men har bare
ingen anelse til hvordan.

Nogen gode ideer ?

Anyone ?

Thomas.

Systemet er:
XP
Ram: 256 mb ddr pc3200 standard 400 mhz 184.
Skærmkort: Gforce4 mx 440
CPU: Athlon xp 2600+
Bundkort: Matson Matsonic ms-8147c kt400 fsb333 skt a3

Fra : Kuruderu

Dato : 21-03-05 12:48

"Thomas" <oz1jte@REMOVETHISmail.dk> wrote in message
> [...]
> Skærmkort: Gforce4 mx 440
> CPU: Athlon xp 2600+
> Bundkort: Matson Matsonic ms-8147c kt400 fsb333 skt a3

Evt kig lidt på drivere og opdatering af samme?

Kuruderu

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-03-05 15:52

Thomas wrote:
> [...]
> Ingen forvarsel eller lign...
>
> Dette kunne vi jo godt tænke os at ændre hvis det var muligt, men har

Slå automatisk reboot ved systemfejl fra så du kan nå at se
fejlmeddelelserne. Eller kig i systemets logfiler.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Diablo

Dato : 21-03-05 16:53

Mit bud er en for varm CPU, sidder blæseren korrekt, AMD bliver jo lidt
lune, modsat Intel.

/Diablo

Fra : lot

Dato : 21-03-05 17:38

On Mon, 21 Mar 2005 16:52:44 +0100, "Diablo" <maxximuz74@hotmail.com>
wrote:

>Mit bud er en for varm CPU, sidder blæseren korrekt, AMD bliver jo lidt
>lune, modsat Intel.
lol, afhænger af cpu og revision......