AI promo game
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-05-01 01:37

Er der nogen der følger med i det promogame der spilles i forbindelsen
med Spielberg "AI" film? Jeg læste tilfældigt om det på Politikken igår
og må indrømme at jeg aldrig har hørt om noget lignende.
Hvis i ikke aner hvad jeg snakker om så kig på:

<http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=162239>

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-05-01 09:13

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev:
> Er der nogen der følger med i det promogame der spilles i forbindelsen
> med Spielberg "AI" film?

Det lyder sådan set meget sjovt. Lidt ligesom Nokia Game, der kørte her ved
årsskiftet.

Mvh.
Peter

--
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse
"The simulacrum is never what hides the truth -

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 26-05-01 10:17

> og må indrømme at jeg aldrig har hørt om noget lignende.

Det lyder for vildt...

Kasper

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-05-01 17:35

Kasper Daniel Hansen wrote:

> Det lyder for vildt...

Det _er_ for vildt! Jeg er efterhånden ved at have læst op på alt hvad
der er sket indtil videre. For tiden er de ved at bryde en koden på:
<http://www.unite-and-resist.org/0-997B-1047-1-100-0-A.html>, men det
var åbenbart for svært, så nu har de lavet en distribueret client
(ligesom distributed.net) til at "brute force" koden! Det kalder jeg
dedikeret!

Fra : Christian Iversen

Dato : 27-05-01 17:40

> [...]
> var åbenbart for svært, så nu har de lavet en distribueret client
> (ligesom distributed.net) til at "brute force" koden! Det kalder jeg

Hvor kan man læse mere?

Det ER for vildt!

--
Regards, Christian Iversen [FIDUSO]

Fra : Peter G.

Dato : 27-05-01 19:53

http://www.cloudmakers.org

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Barely Living, But I'm Living Large"

Fra : JSMadsen

Dato : 31-05-01 15:10

http://www.agentland.com/pages/learn/artificial_intelligence/game.html
http://www.wired.com/news/print/0,1294,43422,00.html

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 25.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-05-01 10:30

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B0EFAA6.9C0BB49E@hoffmann.ac...
> [...]
> og må indrømme at jeg aldrig har hørt om noget lignende.
> Hvis i ikke aner hvad jeg snakker om så kig på:

Har spillet lidt. Det har kørt længe, og man skal investere en hel del tid i
det, hvis man vil følge med. Der har været skrevet meget om det på AICN og
på Filmreactors debatsider.

MVH
Jens