kræft?
Fra : Søren

Dato : 20-03-05 16:19

Nogle venner fortællter mig, de tør ikke købe 3G mobil, fordi det har kraft
stråler 3 gange og giver kræft til mennesker, som mennekser kan få kræft
pga kraftig stråler fra 3G
er det rigtigt?

Med venlig hilsen
Søren

Fra : Henrik Jensen

Dato : 26-03-05 08:22

NEJ... Strålerne er kraftigere end alm GSM stråling, men det er
lige så farligt at snakke tre døgn i en 3g-telefon, som det er at
stå to minutter ved siden af en Microbølgeovn...

Fra : jr

Dato : 28-03-05 12:47

Personligt så undgår jeg også altid at stå ved siden af microbølgeovnen når
den er i gang, men det kan godt være at jeg er lidt paranoid

Fra : Fischer

Dato : 28-03-05 13:59

> Personligt så undgår jeg også altid at stå ved siden af microbølgeovnen
> når den er i gang, men det kan godt være at jeg er lidt paranoid

Har det lige modsat.
Elsker at stå og kigge på posen med popcorn der vokser .....

*Fischer